וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת למכבי נתניה: מוכנה להשוות ההצעה על לארי קאיודה

3.3.2015 / 9:28

גם בעלי הפועל באר שבע לא מרפה מהחלוץ הניגרי, שעדיין מסרב לה ולקרית שמונה. בבקרה לוחצים על נתניה לסגור עסקה מול אחת הקבוצות. ארבייטמן נבדק וסובל ממתיחה. ברדה חולה

בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, פנתה בימים האחרונים לבעלי מכבי נתניה אלי שגב והודיעה כי היא מוכנה להשוות את ההצעה של עירוני קרית שמונה על לארי קאיודה, זאת לאחר הפרסום בוואלה ספורט על ההתעניינות בשחקן. בנתניה, שם העבירו את ההצעה שבעל פה לידיעת הבקרת התקציבית, טוענים כי השחקן עדיין מסרב לעבור לקבוצה בישראל, אך מדובר בשלב נוסף בניסיון של הבעלים לרכוש שחקן משמעותי לחלק הקדמי בעונה הבאה. ברקת כבר פנתה לקאיודה ביום האחרון של ההעברות, וגם אז הוא סירב. בבקרה לוחצים על נתניה למכור את השחקן כבר עכשיו לקריית שמונה או באר שבע, בטענה שלא בטוח שיוכלו לפרוע את הערבויות של שגב.

במועדון ממתינים להחלטה של אוסטין אג'ידה, שאם לא יסכים להתגמש בנושא השכר יעזוב את המועדון בתום העונה ויצטרף למכבי תל אביב או לקבוצה בחו"ל. כפי שכבר פרסמנו, אג'ידה דורש להגדיל את סכומי הנטו שלו, בעוד שהפך לישראל בינואר האחרון והמיסוי עליו גבוה ב-25 אחוז.

בנושא אחר: החלוץ שלומי ארבייטמן נבדק אתמול והתברר כי הוא סובל ממתיחה בלבד. היום הוא יעבור בדיקת אולטרסאונד כדי לוודא שלא מדובר בפציעה חמורה יותר. אם הבדיקה תאשר את ההערכה, ארבייטמן יוכל לשחק כבר נגד הפועל חיפה, אולם לא ייטול בכל מקרה חלק במשחק מחר מול מכבי יבנה. החלוץ אליניב ברדה חולה וייתכן שיזדקק למספר ימי מנוחה. אלישע לוי נוטה לתת לו מנוחה במשחק הקרוב כדי שיהיה כשיר להפועל חיפה. גובב גבאי וסיראז' נאסר בתמונת ההרכב. גם השוער רובי לבקוביץ' עשוי לפתוח.

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה מול חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כבר קיבל פנייה מבאר שבע לפני תום ההעברות, וסירב. קאיודה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully