וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הביסה 67:98 את עירוני נס ציונה

מערכת וואלה! ספורט

1.3.2015 / 21:30

האדומים עצרו את רצף שני ההפסדים עם ניצחון גדול בדרייב אין שמעלה אותם למקום השלישי בטבלה. יינסי גייטס כיכב עם 20 נקודות ותשעה ריב', נס ציונה בצרות עם הפסד שישי ברציפות

one

הפועל תל אביב הוכיחה הערב (ראשון) שלמרות שני ההפסדים האחרונים למכבי אשדוד ולמכבי ראשון לציון, יש לקבוצה של עודד קטש הרבה דלק כשהיא רק רוצה. האדומים מחצו את עירוני נס ציונה 67:98 במשחק שמקרב את הקבוצה להבטיח את המקום הרביעי. מנגד, נס ציונה נמצאת בצרות עם הפסד שישי ברציפות כאשר נדב זילברשטיין ראה את שחקניו רודפים כמעט כל המשחק אחרי היריבה באולם הדרייב אין.

יונתן שולדבראנד, יחזקאל סקוורר שחקני הפועל תל אביב. מגד גוזני
שולדבראנד וסקוורר צוהלים, הערב/מגד גוזני
שחקני הפועל תל אביב כדורסל חוגגים. מגד גוזני
חגגו ניצחון גדול/מגד גוזני

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל האדומים ניצחו את שני הרבעים הראשונים בצורה יפה - 18:26 את הרשון ו-17:30 את השני בדרך ליתרון מבטיח בהפסקה 35:56. במחצית השנייה כל פנטזיה של נס ציונה לחזור נעצרה על ידי האדומים הנחושים שיחד עם הקהל הרועש מנעו כל סיכוי לקאמבק. לא פחות משישה שחקנים קלעו בספרות כפולות באדום, ובראשם יינסי גייטס שהצטיין עם 20 נקודות ותשעה ריבאונדים. מיטשל וואט הוליך את המפסידים עם 18 נקודות.

קרייג סמית' שחקן עירוני נס ציונה מול יינסי גייטס, מתן נאור שחקני הפועל תל אביב. מגד גוזני
גייטס וסמית' נאבקים על הכדור הערב בדרייב אין/מגד גוזני
מיטשל וואט שחקן עירוני נס ציונה עולה לסל. מגד גוזני
לא הצליח להוציא את העגלה מהבוץ. וואט/מגד גוזני

מהלך המשחק

הפועל תל אביב עלתה בחמישייה עם יינסי גייטס, דוראנד סקוט, מתן נאור, רביב לימונד ולארי אובאנון. נס ציונה פתחה עם לאמיין וילסון, רובי בוסטיין, גיל אמיתי, קרייג סמית' ומיטשל וואט.

המשחק נפתח צמוד מבחינת שתי הקבוצות, ומתן נאור שצלף שלשה אחרי החטאה של אובאנון סידר יתרון זעיר למארחים. סמית' הכתיב את הטון בצד השני, אבל גייטס ניסה למנוע מהאורחים לפתח משחק ריצה. אלא שזה לא עזר כי האדומים ברחו עם 3:13 וקבעו 18:26 בסוף הרבע.

הרבע השני נפתח בקצב התקפי טוב מבחינת שתי הקבוצות. וואט וגיל אמיתי קלעו נקודות חשובות וצימקו לשש. בהמשך קיבלנו את וילסון שהוכיח שהוא בא לעבודה עם שתי שלשות רצופות שכבר הקטינו לחמש, אבל יונתן שולדבראנד הפגיז בצד השני. זו הייתה תחילתה של ריצה נוספת של האדומים בדמות 0:11 שהריצה את המארחים ליתרון שיא ואת נס ציונה להיראות אומללה במיוחד בדרך לפיגור 56:35 בהפסקה.

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב עם נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. מגד גוזני
קטש וזילברשטיין מחליפים לחיצות ידיים/מגד גוזני
אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
צבעו את הדרייב אין. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

נס ציונה אולי קיוותה לקאמבק בפתיחת הרבע השלישי, אבל ללימונד היו כוונות אחרות עם ארבע רצופות שלו. סמית' ורובי בוסטיין החטיאו מכל עמדה אפשרית וכך נס ציונה נותרה על שש נקודות בלבד באמצע הרבע. אובאנון עצר מומנטום שלילי של האדומים שלא קלעו למעלה משלוש נקודות, בדרך ל-52:73 בסוף הרבע.

שולדבראנד הפגיז עוד שלשה שרק העמיקה את הצרות של זילברשטיין, בזמן שלאמיין וילסון החטיא פעמיים בצד השני מאותו טווח. גולן גוט קיבל דקות באדום כדי להשתפשף, וראה יחד עם חבריו את גייטס מקפיץ ל-26 הפרש. גם תמיר בלאט זכה לדקות, ולמרות ההרכב המשני של האדומים, נס ציונה התקשתה גם בגארבג' טיים ונכנעה 98:67.

יונתן שולדבראנד, שחקן הפועל תל אביב מול גיל אמיתי שחקן עירוני נס ציונה. מגד גוזני
גיל אמיתי קולע מול שולדבראנד/מגד גוזני

סטטיסטיקה

להפועל תל אביב: יינסי גייטס 20 נקודות (9 ריבאונדים), לארי אובאנון 14, יונתן שולדבראנד ורביב לימונד 13 כל אחד, דוראנד סקוט 12 (5 אסיסטים), יחזקאל סקוורר 11, מתן נאור 5, גולן גוט 4, יונתן מור 3, תמיר בלאט 2, ג'רון מימון 1.

לעירוני נס ציונה: מיטשל וואט 18 נקודות (6 ריבאונדים), לאמיין וילסון 15, קרייג סמית' 13, מאיר טפירו 11, גיל אמיתי 7 (5 אסיסטים), אור סולומון 3.

צבעו את הדרייב אין. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully