וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "רייכרט לא סופר אף אחד, שהחוצפה שלו לא תהפוך לשחצנות"

תחושות קשות בהפועל תל אביב לאחר ההפסד הדרמטי לעכו, והיו"ר יערוך שיחה עם השחקנים. הקשר ספג האשמות, מסתמן כי האופציות על הרכש מדודו דהאן לא ימומשו. גם אלי כהן, שלא ימשיך בעונה הבאה, לא יצא נקי: "למה ביטון בעט?"

one

"הדשא היה קשה והיו בו מהמורות", התפתח משחק פיזי ואגרסיבי ולא הצלחנו לפתח את המשחק הרגיל שלנו", אלה רק חלק מהסברים שניסה אתמול לתת אלי כהן אחרי ההפסד של הפועל תל אביב להפועל עכו (1:0) שסיבך את הקבוצה במאבקי התחתית ושם קץ לחלומות על הפלייאוף העליון. "יש פה שחקנים שלא מבינים כנראה את המצב של הקבוצה", אמר אתמול גורם במועדון. "כולם מקווים שהם יתעוררו לפני שנרד מתחת לקו האדום ויתחילו לשחק כמו קבוצת תחתית שנלחמת על חייה. לא ברור איך עד עכשיו זה עדיין לא חלחל לשחקנים".

אחרי שבועיים של שביעות רצון מסוימת, נראה אתמול שהאדומים חזרו כמה שבועות לאחור. החיוכים שנראו בבלומפילד רק ביום שני האחרון התחלפו באווירת דיכאון וצעקות של מספר אוהדים לשחקנים: "אם לא תתעוררו נרד ליגה". למרות האמירות של אלי כהן, אף אחד בקבוצה לא ממש ידע להסביר את ההפסד אתמול. "לא התכוננו טוב למשחק", ניסה אחד השחקנים האדומים. "היינו יותר מרוכזים באיך משיגים את הפלייאוף העליון ופחות איך מנצחים עכו. אחרי המשחק מול מכבי חיפה הייתה תחושה בקבוצה שאת המשחק בעכו נעבור וככה זה גם נראה על הדשא, בעיקר במחצית הראשונה". היו"ר בארי בן זאב יערוך אסיפה ובה ידבר עם השחקנים על מצבה הבעייתי של הקבוצה.

מאמן הפועל תל אביב, אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
לא יוצא. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

גם הקפטן שי אבוטבול דיבר על התחושות בקבוצה לאחר המשחק: "תחושה לא טובה בלשון המעטה. גורלנו נחרץ להיות בפלייאוף התחתון, ונצטרך להיאבק ולהילחם עד סוף השנה על כל משחק. עם עובדות אי אפשר להתווכח וכנראה שאם לפני המשחק רצינו וחלמנו להסתכל על הפלייאוף העליון אז עכשיו אנחנו צריכים לשנות מהר פאזה בראש. בתחילת העונה לא חשבתי על מצב שכזה שהפועל תילחם בפליאוף התחתון, אבל זה מצב נתון כרגע ואין לנו זמן להוריד את הראש, צריך להסתכל על מה שיהיה, נקווה לבוא למשחקים הבאים ולנצח שיהיה לנו קצת אוויר בפלייאוף התחתון".

הביקורות בקבוצה היו אתמול חריפות ואין כמעט אחד שיצא נקי מההפסד. אם עד המשחק מול מכבי חיפה הייתה בהפועל איזושהי שביעות רצון מהתפקוד של אלי כהן, אתמול למעשה נחרץ כי המאמן הוותיק לא ימשיך בעונה הבאה באדום. בהפועל תל אביב מקווים כי הקבוצה תתברג בחלק העליון של הפלייאוף התחתון ותשיג את יתרון הביתיות שיאפשר לה לארח ארבעה מתוך שבעת המשחקים בפלייאוף. במועדון העבירו ביקורת נוקבת על העובדה שהשריף נתן אמש לדודו ביטון לבעוט את הפנדל ובכלל ישנה אכזבה מהשריף שמחק שחקנים כמו ליאור לוי שעד הגעתו של כהן נחשב למגן הבכיר בסגל.

"דווקא אלי עם כל הניסיון שלו היה צריך לדעת שאסור לשחקן בלי ביטחון לבעוט ברגע כל כך קריטי", אמר אחד הגורמים בהפועל. יתרה מכך, בהפועל יש תחושה ששחקנים מסוימים כמו ביטון ואברהם צ'וקול מקבלים קרדיט מגוזם מהמאמן ללא הצדקה: "אחרי המשחק מול באר שבע סארי פלאח לא היה אמור לפתוח בגלל הטעות שלו", אמר אחד השחקנים. "אבל צ'וקול שהרג אותנו מול חיפה וגם אתמול היה חלש מקבל גב מכהן כאילו מדובר במגן נבחרת".

שחקן הפועל תל אביב, דודו ביטון. אדריאן הרבשטיין
אכזבה גדולה. דודו ביטון/אדריאן הרבשטיין

אגב, הפספוס של ביטון הגיע בעיתוי לא טוב עבורו, שעות לפני שחגג יום הולדת 27. ביטון כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "לפעמים הדברים הולכים קצת יותר קשה ויש תקופות פחות טובות, אז מרימים ראש ועובדים יותר קשה. מה שהכי כאב היה לשלוח יציע אדום שלם עצוב הביתה".

בקבוצה לא אהבו גם את ההתנהגות של בן רייכרט אתמול. לא מעט מהאדומים האשימו אתמול את הקשר הצעיר בשער שספגה הקבוצה. "יש לו חוצפה על המגרש והוא לא סופר אף אחד, אבל אסור שהחוצפה הזו תהפוך לשחצנות ותעלה לנו בעוד שערים כאלה בהמשך העונה", אמרו במועדון. בכלל בהפועל יש אכזבה גדולה מהרכש שהביא דודו דהאן למועדון ובסיום העונה נראה כי הפועל לא תממש את האופציות שיש לה על השחקנים של דהאן. האכזבה אולי הכי גדולה בקבוצה היא מדודו ביטון שמאז שהגיע לאדומים עדיין לא הבקיע שער אחד. לזה נוספה גם ההתעקשות שלו אמש לבעוט את הפנדל אתמול.

שחקן הפועל תל אביב, בן רייכרט, מול אמייה טגה, אחמד קאסום, שחקני הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
סופג אש. רייכרט/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • אלי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully