וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין לשחקניו: "אל תתנו לכל מיני אנשים להוריד אתכם"

1.3.2015 / 7:22

מאמן הפועל חיפה ניסה להרים את השחקנים שלו אחרי ההפסד לרעננה: "תשכחו מהמשחק הזה". המאמן צפוי להעלות כמה שחקנים מהנוער כדי לייצר תחרות. שוקרני: "לא הגיע לנו לנצח"

one

בהפועל חיפה יצאו מאוד מאוכזבים מההפסד להפועל רעננה. כל השבוע טל בנין הזהיר את שחקניו מכך שצ'אם ממאדו תופס נפח ומוריד כדורים לשחקנים, אך בסופו של דבר השער הראשון של רעננה ענה לתסריט הזה בדיוק. בסוף המשחק נכנס בנין לחדר ההלבשה ועודד את השחקנים שלו. "אל תתנו לכל מיני אנשים להוריד אתכם כמו שאל תתנו להם להרים אתכם יותר מדי אחרי ניצחונות", אמר בנין לשחקיו. "תשכחו מהמשחק הזה ובוא נתכונן כבר להפועל באר שבע".

"זה מאכזב שממאדו לקח כל כדור ראשון", אמר שחקן בקבוצה, "על זה בדיוק עבדנו כל השבוע וככה היה השער הראשון שלהם. חבל שלא ידענו לעלות מרוכזים ומפוקסים אבל היה לנו ברור שנילחם על מקומנו בליגה ונמשיך לעשות את זה. התוצאות בתחתית גרמו לכך שכמעט שום דבר לא השתנה. אף קבוצה בתחתית לא התרחקה מאיתנו והפועל פתח תקוה עדיין שלוש נקודות פחות מאיתנו, ככה שצריך לשכוח מרעננה ולהמשיך הלאה".

טל בנין מאמן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
מצפה לו הרבה עבודה. בנין/ניב אהרונסון

מי שלא חש טוב בסיום המשחק היה טוסיין ריקטס שתופקד גם אתמול ברוב המשחק כמגן ימני ובקבוצה מקווים שהוא לא מפתח משהו. טאדאס קיאנסקאס שסיים השעייה בשל צהובים, יחזור להרכב. בסיום המשחק אמר בנין שהוא יצטרך לייצר תחרות והתלהבות בעיקר עם שחקנים מהנוער, כשההערכה של אנשי ההנהלה בהפועל היא שהשבוע יותר ויותר שחקנים מהנוער יתאמנו עם הקבוצה הבוגרת ובראשם מקסים פלוצ'נקו, עידן גולן וטריקו גטהון.

"אין יותר מדי מה להגיד על המשחק הזה", אמר רועי שוקרני, "אכזבנו ולא היינו באמת במשחק. אני מקווה שכבר שבוע הבא נתקן את הרושם. באנו במומנטום טוב אבל היינו רכים והם לקחו כדורים ראשונים בראש, לא הגיע לנו לנצח. אני לא חושב שהניצחון על מכבי הוא רק אפקט של מאמן. באנו נחושים מאוד למשחק מול מכבי. כל הזמן אנחנו מסתכלים למטה והמטרה שלנו היא לצבור נקודות ולברוח מהלחץ של התחתית".

עוד באותו נושא

הפועל רעננה ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
התפילות עזרו. בן והבה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully