וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "פלייאוף עליון בשביל הפועל רעננה זה כמו אליפות"

28.2.2015 / 21:16

מאמן הפועל רעננה עשה עוד צעד למקום בין שש הראשונות אחרי ה-0:2 על הפועל חיפה: "עכשיו זו המטרה שלנו". טל בנין: "ידענו איך רעננה משחקת, עבדנו על זה, אבל כשלנו. אין זמן להיתקע"

one

הפועל רעננה עשתה הערב (שבת) צעד משמעותי לעבר הבטחת המקום בפלייאוף העליון, כשניצחה 0:2 את הפועל חיפה והשאירה את יריבתה קרוב-קרוב לקו האדום. משה אבוטבול קיבל הזדמנות ראשונה בהרכב והחזיר עם שער ראשון מאז אוגוסט 2013, כאשר תשע דקות לאחר מכן חתם שובל גוזלן את התוצאה. אפקט טל בנין בהפועל חיפה הסתיים, כשבשני המחזורים שנותרו עד לסיום העונה הסדירה נותר לו לארח את הפועל באר שבע ולחתום עם הדרבי החיפאי.

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
עכשיו כבר לא יכול שלא לדבר על פלייאוף עליון. חיים סילבס/ניב אהרונסון

חיים סילבס, מאמן הפועל רעננה, אמר בסיום: "אני לא ממעיט כהוא זה מהמאמץ של השחקנים שלי העונה, אנחנו מוכיחים את זה מדי שבת. למרות שאיבדנו את השוער הראשון במחזור השני, למרות שמכרנו את הבלם המוביל שלנו לואי טהא, למרות הפציעה של אנתוני וואקמה שהוא שחקן משמעותי שכולכם הייתם בטוחים שלא נסתדר בלעדיו. עדיין אנחנו מצליחים למצוא את הדרך שלנו, וזה רק מוכיח שה-DNA של הקבוצה זה משהו מובנה שהשחקנים נכנסים לתוכו ולא הפוך. זה נכון לגבי אבוטבול שפתח לראשונה, לגבי שובל שפורע שטרות וממאדו שמוכיח את עצמו. הפועל רעננה היא קבוצה טובה, גדולה יותר מסך חלקיה. אני מודה לשחקנים על השקעה מטורפת. לא דיברנו הרבה לפני המשחק, למדנו את הפועל חיפה טוב ובסופו של דבר ניצחנו בצדק. לא דיברתי עד היום על הפלייאוף העליון, אבל עכשיו זו המטרה שלנו ואנחנו רוצים להיות שם. אליפות, פלייאוף עליון בשביל הפועל רעננה זה כמו אליפות".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
טל בנין מאמן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
רוצה להחזיר את הפצועים לעניינים. טל בנין/ניב אהרונסון

המאמן המפסיד טל בנין סיכם: "אמרתי כבר אחרי הניצחון על מכבי תל אביב שאין מה להיסחף, והתכוונתי למה שאמרתי. למרות הכול, התכוננו לדרך הזו בה רעננה משחקת, כשממאדו מקבל את הכדורים אליו עם הגב ומושך הרבה תשומת לב. עבדנו על זה, אבל כשלנו וצריך להסתכל קדימה. אין זמן להיתקע על המשחק הזה. צריך להתקדם, ליצור תחרות על ההרכב ולהמשיך עד סוף העונה. תרגלתי כמה חבר'ה כבלמים והחלטתי לשחק עם דג'אני. אני חושב שהוא היה בסדר, לא הוא היה הבעיה. אנחנו צריכים לאגור כמה שיותר נקודות לפני הפלייאוף ולהתמקד בהחזרת שחקנים פצועים כמו סליחי וקוראץ'. הפועל תל אביב? זה טוב שעוד קבוצות נכנסות למאבק, אבל לא מתפקידי להתייחס לזה".

התפילות עזרו. בן והבה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully