וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "הסיוט יימשך עד סוף העונה, מה שקרה היום הוא אסון"

אחרי ההפסד הדרמטי להפועל עכו, בהפועל תל אביב הבינו שהם ייאבקו נגד הירידה. המאמן: "מצפה מהשחקנים ליותר". שלומי דורה: "אם נרד ללאומית, לפחות שנראה כמו שנראינו היום"

one

בהפועל תל אביב קיבלו באכזה גדולה את ההפסד 1:0 להפועל עכו הערב (שבת) באצטדיון טוטו. מעבר ליכולת החלשה שהקבוצה הציגה, הערב התברר שהיא לא תעפיל לפלייאוף העליון והמשמעות המידית היא מאבק נגד הירידה.

אלי כהן, מאמן הפועל תל אביב: "אם אנחנו מפסידים במשחק כזה, במשחק שבו אנחנו שולטים במחצית השנייה... והשיא היה בהחמצת הפנדל, כנראה שהסיוט הזה יימשך עד סוף העונה. נגזר עלינו להילחם על החיים שלנו. זה אסון מה שקורה לנו, זו מכה בלתי רגילה ועכשיו נצטרך להילחם על החיים לאורך כל הפלייאוף התחתון. אני מאמין שנתעשת במלחמת ההישרדות הזו".

על הטעויות בהגנה הוסיף כהן: "זה לא רק ההגנה, אלא הקישור גם כן. במקום להעיף כדור לחלק הקדמי. זרקתי את כל החלוצים לשדה, במחצית השנייה הגענו להרבה מצבים, ואם החמצנו פנדל זה כנראה באמת אסון. יהיה קשה מאוד להמשיך ככה, אבל נעשה מאמץ להילחם על החיים שלנו. אני מצפה מהשחקנים ליותר. יש פה שחקנים שלא שיחקו תקופה ארוכה. חלוץ שאין לו ביטחון ומחמיץ פנדל, זה מאוד קשה. ננצח וניאבק על חיינו".

על הקשיים של הפועל תל אביב אמר כהן: "כשהגעתי ידעתי שיהיה קשה. היו לנו משחקים קשים ואין מה לעשות. עם זה נצטרך להיאבק עד הסוף. כמובן שציפיתי מעצמי ומכולם ליותר, אבל לא תמיד זה בא בקלות. יש תקופות שהולך יותר. יש לי חששות תמיד, אבל אני בטוח שנישאר בליגה כי החומר הזה הולך ומתגבש. חבל כי אנחנו מפסידים משחקים שנמצאים בידיים שלנו".

הקפטן שי אבוטבול: "במחצית הראשונה לא היינו טובים, אחר כך עוד הגענו למצבים. הגיע לנו פנדל, החמצנו ולנענשנו. זו הרמה שלנו. לא האמנתי שנהיה במצב הזה, אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח. רצינו שיהיה משהו אחר, אבל היום גורלנו נחרץ להיאבק בפלייאוף התחתון עד סוף העונה. העונה לא פשוטה וככה יהיה עד הסוף. אני לא חושב על ירידת ליגה, בטח לא עכשיו".

שחקן הפועל עכו, שלומי דורה. אדריאן הרבשטיין
"מקווה שזה פתח לבאות". דורה/אדריאן הרבשטיין

בהפועל עכו לעומת זאת, השחקנים חגגו על כר הדשא לאורך דקות ארוכות. זה היה הניצחון הראשון של הקבוצה מאז ה-1:3 על אותה הפועל תל אביב בסיבוב הקודם וניצחון הבית הראשון מאז אפריל 2014.

שלומי דורה, מאמן הפועל עכו: "הלוואי והייתי יודע מה עובר עליי עכשיו. יש לי מחשבות על ההחמצות בשבוע שעבר ועל המקום שבו היינו יכולים להיות. נסתכל על כל משחק לגופו ואם נמשיך ביכולת הזו...ידענו שזה צריך לקרות מתישהו. זה ניצחון ראשו שלי בעכו כמאמן. אני מקווה שזה פתח לבאות. אנחנו מנסים להעביר לשחקנים את האמונה שהפער בנקודות זה לתקשורת, לא בשבילנו. נצטרך לעבוד קשה כמו שעשינו במשחקים האחרונים. אם התוצאות ישחקו לטובתנו, המשחק ייפתח, ואם לא, אז לפחות שנרד כמו שנראינו היום. יכול להיות שהדקה ה-93 של הגול שלנו הוא פתח לבאות".


יובל אבידור שכבש את שער הניצחון בדקה ה-94: "הרבה זמן לא ניצחנו. זה הלך כל כך קשה, בשבוע שעבר הרבה החמצות, השבוע פסלו לנו שער. זה מתוק. אנחנו מסתכלים על המשחק הבא, עוד לא עשינו כלום. צברנו נקודות לביטחון שלנו, אבל נסתכל על המשחק בשבוע הבא, נתחיל מהיום ונעשה את המקסימום".

על העובדה שכבש שער ראשון העונה אמר: "זו הרגשה מצוינת. עכו לא מרבה להבקיע ולהגיע למצבים. זה קשה לנו כחלוצים. אני שמח שזה נכנס, כולם נתנו עבודה ורצו. אם נרוץ ככה עד הדקה ה-94 בכל משחק, אני יכול להיות רגוע.נעשה את המקסימום כדי להישאר בליגה, ניתן את הכול עד הרגע האחרון כל עוד יש אפשרות להישאר. רמסו אותנו, דיברו עלינו ולא ספרו אותנו. לבוא מהמקום הכי נמוך זה סיפוק אדיר. אני אישית אתן את הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully