וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב אירופה בג'ודו: אליס שלזינגר זכתה במדליית כסף, בולדר בארד

28.2.2015 / 18:11

הג'ודוקא שמייצגת את בריטניה המשיכה עם מדליה שלישית, הפעם בתחרות בפראג, אבל נכנעה לבאזינה מרוסיה (34 בעולם) בגמר. לינדה בולדר סיימה במקום השלישי אחרי ניצחון על ברברה מברזיל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיכים לגרוף מדליות. אליס שלזינגר ובן זוגה פאבל מוסין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליס שלזינגר ממשיכה לגרוף מדליות ולהסתער על סבב הג'ודו בהמשך לקאמבק הנפלא שלה, והערב (שבת) היא צירפה לעצמה מדליית כסף, המדליה השלישית שלה בתחרות השלישית שלה. הפעם זה קרה בתחרות מסבב אירופה הפתוחה שנערכה בפראג.

שלזינגר, שמדורגת במקום ה-39 בעולם ועדיין לא יודעת מה הקריטריונים להופעה במשחקים האירופיים בבאקו, פתחה עם ניצחון על טרזה פאטוקובה מצ'כיה בזכות איפון שהגיע 2:48 דקות מתחילת הקרב. בסיבוב השני היא השיגה איפון נוסף, הפעם על דניאל אוליביירה הברזילאית. לשמחתה הרבה היא הייתה על המזרן 17 שניות עד שהקרב הזה הוכרע.

בשלב רבע הגמר זה כבר הלך קצת יותר קשה נגד יאנג דה-וון מקוריאה שמדורגת במקום ה-11 בעולם. שלזינגר אמנם ספגה שני עונשים, אבל גם ווזארי אחד שהספיק לה כדי להבטיח את מקומה בחצי הגמר. היריבה בחצי הגמר הייתה טסרנדמיד טסנד-איוש ממונגוליה (31 בעולם), שנכנעה בווזארי לשזלינגר בדרך לגמר. אלא שבגמר דרכה היפה של הג'ודקא שמייצגת את בריטניה נעצרה, והיא הפסידה למרטה לבאזינה מרוסיה (34 בעולם) באיפון שהגיע 2:49 דקות מתחילת הקרב.

גם המשלחת הישראלית זכתה למדליה: לינדה בולדר, העולה החדשה מהולנד (70 ק"ג) השיגה את המדליה הראשונה שלה תחת ישראל כאשר היא סיימה במקום השלישי. בולדר העפילה לרבע הגמר, אבל אז היא הפסידה לפאני אסטל פוסוויט מצרפת. בבית הניחומים בולדר הייתה אמורה לפגוש את נרנירגל טסנד איוש ממונגוליה, אבל זו פרשה ובכך העלתה את הישראלית לקרב על המקום השלישי מול טימו ברברה מברזיל. בקרב האחרון והמכריע בולדר השיגה ווזארי ולאחר מכן איפון שסגר את הסיפור ושלח את הישראלית לחגוג.

במהלך התחרות השתתפו עוד לא מעט ישראליות, אבל אף אחת מהן לא הצליחה להשאיר חותם. נועה מינסקר (48 ק"ג) הפסידה בסיבוב הראשון, תמנה נלסון לוי ומעיין גרינברג (57 ק"ג) בסיבוב השני, נועה שניר (63 ק"ג) בסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully