וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיוס סובל מדלקת. בניון ועטר לא התאמנו, אך יהיו כשירים

27.2.2015 / 13:58

הקשר שנטש אתמול את האימון שוב בספק, לאחר שעבר בדיקת אולטרסאונד. הקשר והחלוץ סובלים מפציעות אך יפתחו בהרכב. גם שכטר התאושש. בלבול לשחקנים: "אל תתעסקו בחישובים"

one

במכבי חיפה מבינים שמעידה מול מכבי נתניה תחסל סופית את הסיכויים להגיע לפלייאוף העליון. ההשלכות המקצועיות והכלכליות של אי העפלה עשויות לגרום למועדון להתחיל בהכנות לעונה הבאה כבר בשבוע הבא, אלא שבמועדון עדיין מאמינים שיוכלו לצבור לפחות שבע נקודות בשלושת המשחקים הקרובים ואולי אפילו לסיים במקום הרביעי. מרקו בלבול העביר מסר לשחקנים ואמר להם: "תחשבו ממשחק למשחק, אל תתעסקו בחישובים".

החלוץ איתי שכטר, שלא שותף מול הפועל תל אביב בעקבות דלקת חריפה בגרון, התאמן גם היום וההערכה היא שיפתח בהרכב. בשורה לא טובה הגיעה מכיוונו של רובן ראיוס, שנפצע אתמול לאחר תיקול עם עידן ורד, עבר בדיקת אולטרסאונד שבעקבותיה התברר כי הוא סובל מדלקת בגיד וזקוק לטיפול תרופתי. בהתאם לכך, ספק אם הקשר יוכל לשחק מול נתניה.

גם אלירן עטר ויוסי בניון לא התאמנו היום, לאחר שסבלו מפציעות קטנות, אך השניים יהיו כשירים למשחק בשני. בלבול לא תרגל היום את ההרכב שלו למשחק, אבל סביר להניח שלא יערוך שינויים בכלל, או לכל היותר שינוי אחד בהשוואה להרכב שפתח מול הפועל תל אביב. המאמן מרוצה מאוד מהשיפור בחלק ההגנתי שלו במחזורים האחרונים, למרות שני השערים שהקבוצה ספגה בבלומפילד.

בחיפה לא עוסקים כרגע בנושא המאמן, אך ברור כי שלושת המועמדים המובילים לאימון בעונה הבאה, לפחות בשלב זה, הם רוני לוי, שעשוי לחזור לקדנציה נוספת במועדון, מאמן קריית שמונה ברק בכר, שעדיין לא ברור האם ימשיך בקבוצה, ורן בן שמעון.

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
לא מתאושש. ראיוס/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully