וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא פוגע בי כשעושים ספקולציות, הג'וב שלי נחשק"

27.2.2015 / 12:36

מאמן הפועל באר שבע הגיב לשמועות סביב עתידו: "נהיה אופנתי לשאול בעניין, אבל סיכומים נעשה כשהעונה תיגמר. בסוף צריך לתת חשבון לבעל הבית"

one

הפועל באר שבע זוכה לאחרונה לגל של ביקורות בגלל היכולת שמציגה הקבוצה במשחקי החוץ. המאמן אלישע לוי, שהכחיש לאחרונה מתיחות עם אלונה ברקת, דיבר הבוקר לפני אימון הקבוצה על המצב, ושלח מסר גם לגבי עתידו בקבוצה.

"ההפסד מול נתניה זה לא משהו שרצינו לראות. נתניה הכריעה אותנו באגרסיביות שלה וחבל, יש לנו מדי פעם נפילות כאלה. חבל, המשחק הזה עשה לנו לא טוב", התייחס לוי לרביעייה שספגה הקבוצה בנתניה. לקראת המשחק מול קריית שמונה אמר: "היא קבוצה נהדרת, זה יהיה משחק מאוד קשה, אנחנו באים הביתה וכשאנחנו חוזרים הביתה אנחנו חזקים. קשה לקחת נקודות פה. אני מקווה שוסרמיל יהיה מלא. זה משחק ראש בראש ואנחנו יכולים לצמצם פערים. אם נפסיד המרחק יהיה יותר גדול, ואנחנו לא רוצים שזה יקרה. בעונה שעברה המאזן מולם לא היה טוב. העונה רשמנו משחק מצוין בקריית שמונה".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע עם אלונה ברקת גיורא אנטמן. קובי אליהו
עתיד משותף? ברקת ואלישע לוי/קובי אליהו

לוי נשאל על מעמדו בקבוצה והאם ימשיך בעונה הבאה. "אנחנו נמצאים בשלושה חודשים לפני תום העונה, אני מבין שבשבוע האחרון זה מאוד אופנתי לשאול בעניין ואני מבין את ההערכות של המדיה. יש לי חוזה עד תום העונה. אני צריך לגלות אחריות עד הרגע האחרון כי אנחנו בעמדה טובה בליגה ובגביע. זה לא פוגע בי שעושים ספקולציות, זאת לא פעם ראשונה שאני נמצא בסיטואציה הזאת, ולכן אני יודע להפריד. הג'וב שלי מאוד נחשק ומעניין. את הסיכומים צריכים לעשות בסוף. יש ספקולציות לגבי שחקנים, לא רק לגבי מאמן. אמרתי לשחקנים שצריכים להיות מקצוענים ולסכן כשהעונה נגמרת. אין לי שליטה על מה שכותבים. אני בטוח שהמדיה לא ממציאה, את החשבון בסוף צריך לתת לבעל הבית".

לוי נשאל על הקריאות של חלק מהקהל נגדו: "כל מאמן אוהב להיות נאהב, כפי שהיו בשנתיים וחצי האחרונות, עכשיו יש תקופה אחרת ואני יכול רק להצטער". על השאלה האם הוא יעזוב אם לא יביא תואר אמר: "אני חושב שמהפער בציפיות זה נובע, הלחץ שמפעילים עליי ועל המועדון, ואולי גם קריאות כאלה ואחרות. זה קיים בכל מועדון בעולם. יש הרבה דברים לזכותי ולזכות השחקנים שבזכותם באר שבע הגיעה לאן שהגיעה עד עכשיו. באר שבע הייתה מועמדת קבועה לירידה והיום היא במקום אחר. אבל שוס, נסכם רק כשיגיע הזמן".

על השאלה האם קאיודה מועמד להירכש על ידי המועדון אמר לוי: "אני תמיד מעורב, אבל אני לא מדבר על דברים שנעשים מאחורי הקלעים. אני בטח לא יכול להוציא דברים". כפי שפורסם בוואלה ספורט, ברקת מעוניינת לרכוש את קאיודה או אנתוני וואקמה לעונה הבאה, והתעניינה גם ברכישת אופיר מרציאנו על חשבון אוסטין אג'ידה, שכרגע דורש העלאה לשכר הנטו שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully