וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון לשחקנים: "השבוע הקרוב יקבע לנו את כל העונה"

26.2.2015 / 20:38

מאמן מכבי פתח תקוה העביר אימון ראשון מאז נחת בישראל ביממה האחרונה. דדי בן דיין ועידן שמש לא התאמנו, ולא צפויים להיות בסגל למשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת

one

אחרי כמעט שבועיים בהם לא שהה בישראל, רן בן שמעון שנחת ביממה האחרונה בישראל העביר הערב לראשונה את אימון מכבי פתח תקוה. בן שמעון, שנסע לבקר את אביו בארצות הברית, אסף את השחקנים לפני האימון ושוחח עמם על הדשא. מחר הוא יערוך אסיפה באימון המסכם לקראת המשחק מול אשדוד. "יש לנו משחק חשוב בשבת על הפלייאוף, וביום רביעי גביע. זה שבוע קריטי שיקבע לנו את כל העונה, למטה או למעלה. תגיעו מוכנים", אמר המאמן לשחקנים.

דדי בן דיין לא התאמן היום בשל כאבים ברגלו. פתח תקוה תחסר במשחק הקרוב את דניאל דימוב, אבל תקבל בחזרה את עומר דנינו שחוזר מהרחקה. מחר יתברר האם בן שמעון יפתח באשדוד עם חמישה בלמים, כפי שנראה כרגע. אם זה יקרה, תומר אלבז עשוי לפתוח בעמדת הבלם משום שגם בן דיין פצוע. החלוץ עידן שמש חולה ולא התאמן היום. גם הוא, כמו בן דיין, לא צפוי להיות בסגל.

פתח תקוה העבירה במהלך השבוע את גזר דינו של איציק לוזון לידי ההתאחדות לכדורגל, ששוקלת האם להדיח אותו מהתפקיד. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בהתאחדות לכדורגל שוקלים להדיח את לוזון גם אם יקבל עבודות שירות, בכל מקרה של הרשעה.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
"תגיעו מוכנים". בן שמעון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully