וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט ביטל את פסיקת הליגה לגבי אדריאן פיטרסון

26.2.2015 / 20:41

ארגון השחקנים זכה בתביעה נגד הליגה, אותה הגיש בשם השחקן וכעת מינסוטה תצטרך להחליט מה לעשות בעניינו. רג'י בוש שוחרר מדטרויט. ברנדון בוסטיק, שפספס את האונסייד קיק בגמר ה-NFC, סיפר: "קיבלתי המון איומים על חיי"

אדריאן פיטרסון מינסוטה וייקינגס. AP
חוזר לליגה, השאלה לאן. פיטרסון/AP

שופט בית המשפט המחוזי בארצות הברית פסק הערב (חמישי) לטובת ארגון שחקני ה-NFL בתביעה שלהם נגד הליגה מטעם אדריאן פיטרסון, והמשמעות היא כי הרץ האחורי, שהיה מושעה במהלך כמעט כל העונה האחרונה בשל פרשת האלימות במשפחה בה הכה את בנו, צפוי להיות רשאי לחזור לשחק בליגה. המקרה עובר כעת חזרה לליגה וזו תצטרך לתת פסיקה בידיעה שהשופט למעשה ביטל את החלטת הבורר הראשונית, שהשעתה את פיטרסון מה-NFL.

ארגון השחקנים מסר: "זה ניצחון החוק וזה מה שהוגן. אנחנו תמיד מגנים על השחקנים שלנו". בשל ההחלטה, הווייקינגס יהיו חייבים לקבל כעת החלטה לגבי פיטרסון ולבחור האם לשחרר אותו, להעביר בטרייד או לתת לו חוזה חדש ומשופץ. בשבוע שעבר פורסמו דיווחים לפיהם סוכנו של פיטרסון נקלע לעימות עם ראשי המועדון והודיע להם כי הרץ לא ישחק במדי מינסוטה יותר.

* ברנדון בוסטיק, שהתפרסם כמי שפספס את האונסייד קיק בגמר ה-NFC, במשחק הדרמטי בו הפסידה גרין ביי לסיאטל, פרסם היום טור מיוחד באתר MMQB. בוסטיק, ששוחרר לאחרונה מהפאקרס ועבר למינסוטה, כתב: "ידעתי מיד שזו הייתה טעות מכריעה, שעלתה לקבוצה במקום בסופרבול, אבל עם כל הכבוד, אני חושב שהתקשורת קצת הגזימה עם זה. הפכתי לשעיר לעזאזל של ההפסד הזה וקיבלתי המון איומים על חיי, לא יודע כמה אפילו".

רג'י בוש דטרויט ליונס. AP
לא הצליח להישאר בריא. בוש/AP

קבוצות ה-NFL ממשיכות בהכנות לפתיחת שוק השחקנים החופשיים ומי שהחליטה לפנות קצת מקום בסגל שלה היא דטרויט ליונס, ששחררה את הרץ רג'י בוש. בגיל 29, בוש עוזב קבוצה שלישית, לאחר ששיחק בעבר בניו אורלינס ובמיאמי. בוש יהיה בן 30 בשבוע הבא ובקבוצה החליטו לוותר על שתי העונות האחרונות בחוזה שלו. בעונה הראשונה בעיר המכוניות הוא שיחק 14 משחקים והגיע ל-1,006 יארדים, אבל בעונה החולפת היה פצוע ורשם רק 297 יארדים.

* ג'קסונוויל תחתוך את מגן הפינה הוותיק וויל בלקמון, מה שיפנה להם 920 אלף דולר בתקרת השכר. ארון קולבין הראה יכולת טובה בעונת הרוקי שלו ולכן הג'אגס החליטו לוותר על בלקמון, ששיחק אצלם בשנתיים האחרונות אך החמיץ את חצי העונה החולפת בשל פציעה באצבע.

* גם גרין ביי אמרה שלום, לליינבקר איי ג'יי הוק, ששיחק במדיה בכל תשע העונות שלו בליגה.

* עדה במשפט הרצח של ארון הרננדז, המתנהל בימים אלה, העידה כי שחקן ניו אינגלנד לשעבר השתמש במריחואנה מחוץ לבר, שעות ספורות לפני מותו של אודין לויד, אשר ברציחתו מואשם הרננדז.

  • עוד באותו נושא:
  • רג'י בוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully