וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיוס נטש את האימון, בלבול: "חן עזרא לא אגואיסט"

26.2.2015 / 10:51

הספרדי נפגע אחרי תיקול עם ורד, סובל ממתיחה ויעבור אולטרסאונד. מאמן מכבי חיפה התייחס לביקורות על הקשר: "גם במשחק האחרון הוא נתן שתי מסירות לגול". על המשחק הקרוב מול נתניה: "נצטרך להגיע נחושים ומרוכזים"

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יגיע לפלייאוף העליון? מרקו בלבול/ברני ארדוב

אחרי התיקו המאכזב מול הפועל תל אביב במחזור החולף, מכבי חיפה מתכוננת למשחק הקשה שמצפה ביום שני מול מכבי נתניה של רוני לוי שנמצאת בכושר מצוין. המשחק מול נתניה יהווה מאבק ישיר על המקום בפלייאוף העליון, כאשר נותרו שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה. רובן ראיוס, הקשר הספרדי של הקבוצה נפגע בתיקול עם עידן ורד ונטש את האימון היום. הקשר סובל ממתיחה ויעבור אולטרסאונד בהמשך היום. איתי שכטר התאמן כרגיל עם חבריו כשבוקולי עשה אימון ריצה בלבד.

מרקו בלבול התייחס למשחק הקרוב וליכולת של הקבוצה: "אנחנו מתרכזים במשחק הקרוב מול מכבי נתניה. אנחנו במגמת שיפור בשני המחזורים האחרונים. כמובן שהייתי רוצה שהמשחק שלנו יהיה אחיד ולא יהיו עליות וירידות. המשחק שלנו צריך להשתפר, אבל אני מאוד מרוצה מהסגל שצריך להתגבש ועם זה שאנחנו צריכים לשפר כמה דברים.

לגבי הפלייאוף העליון: "אני לא עוסק בחישובים לגבי כמה נקודות יספיקו לנו, יש לנו משחק קשה מול מכבי נתניה, נצטרך לבוא נחושים ומוכנים ולנצח את המשחק. נעשה הכל כדי להיות בפלייאוף העליון. כל משחק מעכשיו יהיה מבחינתו כמו גמר גביע. אנחנו נמצאים בפיניש של המרתון עכשיו".

על הביקורת כלפי חן עזרא: "תמיד יש ביקורת. לפעמים היא טובה ולפעמים לא. חן עזרא לא אגואיסט, הוא מלך הבישולים של הקבוצה וגם במשחק האחרון הוא נתן שני כדורים לגולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully