וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב: "מה שפאקו אמר הציק לנו, אז ענינו על המגרש"

26.2.2015 / 8:41

תחושות חיוביות בעירוני קרית שמונה אחרי ה-1:1 עם מכבי תל אביב: "אחרי שלושה משחקים מולם העונה אנחנו עדיין ללא הפסד. זה אומר הכל". השוער הסביר: "קיבלנו תמריץ מהמאמן שלהם"

one

למרות שער החוץ שספגו ולמרות שלא הצליחו לנצח את מכבי תל אביב בעירוני קרית שמונה יצאו מרוצים מאוד מה-1:1 אמש (רביעי) מול האלופה. בסיום נראה הבעלים איזי שרצקי נינוח מאוד והחמיא לשחקנים. גם בקרב שחקני הקבוצה התחושה הייתה שהמשחק אתמול היה נקודת מפנה של ממש בעונה הנוכחית. "גם כשניצחנו בסיבוב הראשון את מכבי תל אביב היו הרבה פרשנים שאמרו שהם עלו עלינו", אמר אחד מהשחקנים, "אתמול כבר היה ברור לכולם שהייתה רק קבוצה אחת במגרש ואחרי שלושה משחקים העונה אנחנו עדיין בלי הפסד מול מכבי תל אביב. זה אומר הכל".

בקרית שמונה כעסו מאוד לקרוא בתקשורת על כך שמאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן אמר לשחקניו שקרית שמונה תשחק בונקר והמאמן ברק בכר הטריף את שחקניו בעניין לפני שריקת הפתיחה. בסיום גם שרצקי הגיב לעניין כששאל בחצי הלצה חלק מאנשי הקבוצה ששהו מחוץ לחדר ההלבשה "גם לכם זה היה נראה שמכבי שיחקו בונקר?".

עודד אלקיים, גיא חיימוב שחקני עירוני קרית שמונה לפני עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא יורד לבונקר. חיימוב/ברני ארדוב

מי שזכה למחמאות גדולות היה וובה בראון. גם שמעון אבוחצירא קיבל שבחים על קור הרוח שלו מול השער בדקה האחרונה, שהשאיר את הקבוצה בתמונת העלייה לשלב חצי הגמר.

"אנחנו מרגישים טוב מאוד עם עצמנו", אמר השוער גיא חיימוב שהתייחס גם לטענות של אנשי מכבי כאילו במשחקים הקודמים קבוצתו הגיעה לשחק בונקר. "באנו לבלומפילד כדי לנצח ונכון שאחרי שכבשנו קצת הלכנו אחורה, אבל כפי שראיתם במשחק הזה באנו לנצח שוב את המשחק וזה ייתן לנו דחיפה מוראלית ליום ראשון נגד באר שבע ולהמשך העונה. באנו לעשות את העבודה שלנו ואנחנו שמחים שזה הצליח למרות שזה יכל להצליח יותר. זה הציק ששמענו מה שפאקו אמר לשחקני מכבי עלינו אבל זה נתן לנו דרייב להוכיח שזה לא ככה ואני שמח שהראנו את התשובה הכי טובה על המגרש".

על סוגיית שוער הנבחרת אמר חיימוב: "ממה שלמדתי בתקופה האחרונה ובכלל חודש זה המון זמן ושנגיע לזמן הנבחרת נדבר על הנבחרת". על השאלה אם מכבי תל אביב הפסידה אותו כשוער אמר חיימוב "ברק לוי הוא שוער מצויין שיחקתי איתו ביחד וגם הפעם היה לו משחק טוב. מבחינתי זה היסטוריה והראש שלי הוא רק בקרית שמונה".

למרות שביעות הרצון הגדולה בקרית שמונה כבר יחלו היום בהכנות למשחק מול הפועל באר שבע. בצוות המקצועי ובקרב השחקנים מודעים לכך שמדובר בעוד משחק מפתח של העונה כאשר הפסד בו יקרב את באר שבע מאוד ועשוי להגדיל משמעותית את הפער ממכבי תל אביב.

עוד באותו נושא

ברק בכר: "היום קבוצה אחת עשתה בונקר, וזה לא אנחנו"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, ברק בדש, לפני וובה בראון, עירוני קרית שמונה. ג'יני
שוב קיבל מחמאות. וובה בראון, מאחור/ג'יני

מלבד המשחק בקרית שמונה, ממשיכים לעסוק בקרית שמונה גם בנושא לארי קאיודה. השחקן עצמו ממשיך לסרב לעסקה. טובארנו פינאס שנשלח לדבר עם השחקן המליץ לו בחום על קרית שמונה. למרות הדברים של פינאס, קאיודה ממשיך להתבצר בעמדתו וכעת נותרה רק ההסכמה של השחקן כדי להשלים את העסקה שכבר סוכמה בין המועדונים. לפי הסיכום שרצקי יעביר כשלושה מיליון שקל, שניים באופן מיידי תמורת מרבית כרטיסו של השחקן. אגב, למרות הסירוב של קאיודה בסביבתו של שרצקי מספרים שהוא משוכנע שהשחקן יגיע לקרית שמונה וישחק בה בעונה הבאה. שרצקי אף נשמע כשהוא אומר "קאיודה ישחק אצלנו, הכל עניין של כסף ואני בטוח שזה יסתדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully