וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן יותם פנסו נעצר בחשד למעורבות ברצח בספטמבר שעבר

25.2.2015 / 13:05

לוואלה נודע כי חוקרי מרחב איילון עצרו הבוקר חמישה חשודים, בהם כדורגלן שיכון המזרח, בחשד למעורבות ברצח הצעיר אלמוג אספו. מעצרו הוארך על ידי בית המשפט עד ה-3 במרץ

יותם פנסו שחקן מכבי הרצליה בין שחקני הפועל רעננה. נמרוד סונדרס
מסתבך. יותם פנסו, במרכז/נמרוד סונדרס

יותם פנסו, כדורגלן קבוצת שיכון המזרח מליגה א', נעצר בחשד למעורבות ברצח הצעיר אלמוג אספו בחודש ספטמבר 2014. הבוקר (רביעי) חוקרי מרחב איילון, בפיקודו של נצ"מ נתן בוזנה, עצרו חמישה חשודים בהם פנסו. לפני כשלושה חודשים נעצרו חלק מהחשודים בפרשה, אולם אז לא הצליחה המשטרה לאסוף מספיק ראיות ושלושה מהחשודים שנעצרו שוחררו. החשודים הובאו לבית המשפט בתל אביב והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של פנסו בעשרה ימים. בית המשפט נעתר חלקית לבקשה והחליט להשאירו במעצר עד ה-3 במרץ. החוקר בדיון אמר כי הראייה כנגד השחקן הגיעה למשטרה לפני כחודש, ומאז הם ניהלו חקירה סמויה נגדו ונגד החשודים האחרים.

עו"ד קובי בן שעייה, המייצג את פנסו, טוען כי להערכתו השחקן והחשוד השני שאותו הוא מייצג, שי חזן, ישוחררו כבר בתקופת המעצר הראשונית. "אין להם קשר לאירוע לא היה להם סכסוך עם הקורבן", אמר בן שעייה בשיחה עם וואלה, "אני מניח שהם ישוחררו בקרוב".

פנסו בן ה-26 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב שיחק לאחר מכן במכבי הרצליה, בני לוד, הפועל מרמורק, הפועל קטמון ירושלים ובקיץ הוא נדד לשיכון המזרח.

כזכור, אספו, בן 32, נורה בספטמבר האחרון בצומת הרחובות יוספטל והעלייה במרכז חולון לעיני עשרות עוברי אורח. צוותי מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו לבית החולים שיבא תל השומר כשהוא במצב קשה וכשהוא מורדם ומונשם. בבית החולים הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. מהפרטים הראשונים עולה כי לעברו של ההרוג, המוכר למשטרה, נורה מספר רב של כדורים וחלקם פגע בגבו, בחזהו, בידיו וברגליו.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully