וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי מרדכי תובע 274,825 שקל מהפועל תל אביב

המנהל המקצועי המפוטר של מחלקת הנוער טוען כי למרות שהחזיק בחוזה, איל ברקוביץ' אמר לו: "אני צריך שתעזוב את התפקיד, אין לי כסף להחזיק אותך". עוד הוא טוען האדומים פגעו במוניטין שלו

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של הפועל תל אביב לשעבר, איתי מרדכי, הגיש תביעה בפני הבוררות של ההתאחדות לכדורגל כנגד המועדון על סך 274,825 שקל בעקבות פיטוריו מוקדם יותר השנה.

מרדכי טוען באמצעות עורך דינו שי טל חתם על חוזה לחמש עונות והחל בעבודתו ב-1 ביוני 2013. במסגרת שיחה שניהל עם המנהל המקצועי של המועדון, איל ברקוביץ', אמר לו ברקוביץ': "אני צריך שתעזוב את התפקיד, אין לי כסף להחזיק אותך". בתגובה הודיע לו מרדכי שיש לו חוזה תקף והוא עומד על כך שהמועדון יקיימו.

בעקבות הדברים, נדרש מרדכי להחזיר את רכבו הצמוד ואת הטלפון הסלולארי שלו. לטענתו, מאז קבלת מכתב הפיטורים הוא החל לחפש לעצמו קבוצה אחרת, אבל הבין כי רוב המועדונים השלימו את הליך בחירת המאמנים ורק ב-1 באוגוסט הוא חתם כמאמן מ.ס. כרמיאל צפת מליגה א'.

איתי מרדכי מאמן הנוער של מכבי חיפה. מכבי חיפה
"התובע יטען כי הנתבעת שפיטרה אותו כאמור בקלות דעת בלתי נסבלת, ללא שימוע כדין ובעודו תחת חוזה המשיכה בסורה וניסתה לייצר בכלי התקשורת תמונה מעוותת כי התובע מסרב לפנות את חדרו, כל זאת במטרה להשפילו או לבזותו ולפגוע בו כמאמן". איתי מרדכי/מכבי חיפה

מרדכי טוען כי הוא פוטר ללא הליך שימוע, בקלות דעת, בחוסר תום לב משווע ומשיקולים זרים. "התובע יטען כי הנתבעת שפיטרה אותו כאמור בקלות דעת בלתי נסבלת, ללא שימוע כדין ובעודו תחת חוזה המשיכה בסורה וניסתה לייצר בכלי התקשורת תמונה מעוותת כי התובע מסרב לפנות את חדרו, כל זאת במטרה להשפילו או לבזותו ולפגוע בו כמאמן". בכך הוא טוען כי המועדון גרם לו לעוגמת נפש רבה, פגיעה במוניטין כמאמן מצליח ופגיעה בשמו הטוב ובאמינותו. כעת הוא דורש פיצוי מלא עבור יתר תקופת החוזה שלו בניכוי השכר שהשתכר באותה תקופה.

מהפועל תל אביב נמסר: "נציג את הדברים בצורה מסודרת היכן שצריך. רק באמירה כללית נציין כי ההליך נעשה בצורה מסודרת וחוקית ומי שניסה לפגוע בתהליך המסודר הוא איתי מרדכי עצמו ונציגיו שיצרו רושם תקשורתי מעוות ושגוי שפגע במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully