וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ההתאחדות תנזוף באבי לוזון, מכבי פתח תקוה לא תיענש

25.2.2015 / 10:26

חבר הנהלת ההתאחדות יעמוד היום לדין בפעם השנייה העונה בשל דבריו כלפי השופטים. אלא שבניגוד לאז: דבריו נאמרו בתום המשחק, ולא במחצית. רן בן שמעון ינחת היום מארצות הברית

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל צפוי לנזוף באבי לוזון בעקבות הדברים שהשמיע כלפי צוות השיפוט לאחר המשחק נגד בית"ר ירושלים, ועשוי לשקול גם הוספת עונש על תנאי, ולא להעניש את מכבי פתח תקוה. הסיבה: לוזון שיעמוד לדין בפעם השנייה העונה השמיע את הדברים כלפי עוזר השופט דני קרסיקוב בסיום המשחק ולא במחצית, והוא אינו בעל תפקיד. בחודש נובמבר עמדה פתח תקוה לדין ושילמה קנס (7,500 שקל) בעקבות דבריו של לוזון לצוות שיפוט במשחק מול מכבי חיפה.

"לקבוצה אחרת היית שורק פאולים, מספיק עם השחצנות שלך", צעק אז לעבר השופט, שביקש ממנו: "להתרכז בקבוצה שלו ולתת לו לנהל את המשחק". אלא שהפעם לוזון הוא זה שאחראי למעשיו משום שלא עשה זאת במהלך המשחק אלא לאחר סיומו. גורם בבית הדין הסביר: "יש הבדל בין שתי ההעמדות לדין. אין בעיה עם תוכן הדברים שלוזון השמיע, אלא על העובדה שכחבר הנהלת ההתאחדות הוא ניגש בסוף המשחק וצעק על צוות השיפוט. זה לא ראוי שיקרה".

אבי לוזון. מגד גוזני
"לא ראוי שיקרה". אבי לוזון/מגד גוזני

המאמן רן בן שמעון צפוי לנחות היום בישראל. עדיין לא ברור האם הוא יספיק ליטול חלק באימון של הקבוצה שאמור להתקיים אחר הצהריים, אבל החל מהיום הוא ייקח בחזרה את שרביט האימון, כשייטב לוזון ימשיך לצדו. למאמן צפוי משחק חוץ באשדוד בשבת, והקבוצה עשויה להבטיח כבר בסוף השבוע את מקומה בפלייאוף העליון. "הכרטיס כמעט אצלנו ביד, אבל כל השחקנים יודעים שהטבלה צפופה. נשחק עד הרגע האחרון", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully