וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך ללוס אנג'לס? הבעלים של הראמס קיבל אישור לאצטדיון חדש

25.2.2015 / 10:21

עיריית אינגלווד, הסמוכה לעיר המלאכים, אישרה פה אחד את התכנית לבנות אצטדיון של 80 אלף מקומות בעלות של כשני מיליארד דולר והראמס עשויים לעבור

ג'ף פישר מאמן סנט לואיס ראמס. GettyImages
בדרך ללוס אנג'לס? פישר והראמס עשויים לעבור בקרוב/GettyImages

מועצת העיר של אינגלווד אישרה הלילה (בין שלישי לרביעי) פה אחד (חמישה קולות בעד מול אפס נגד) את התכנית לבנות אצטדיון פוטבול חדש בעיר. אחד השותפים לבנייה יהיה סטן קרונקי, הבעלים של סנט לואיס ראמס (ושל ארסנל), מה שלמעשה סולל את הדרך לחזרתה של קבוצת פוטבול לעיר המלאכים לאחר שני עשורים.

האצטדיון החדש צפוי לעלות כשני מיליארד דולר ואישור התכנית מגיע חמישה ימים בלבד לאחר שסן דייגו צ'ארג'רס ואוקלנד ריידרס הציגו תכנית משלהן לאצטדיון משותף בפרברי לוס אנג'לס. האצטדיון שצפוי לקום יכיל 80 אלף מקומות.

* סטיב בישיוטי, הבעלים של בולטימור רייבנס, הודה: "זו הייתה העונה הגרועה ביותר שלי בתפקיד. היו לי 14 שנים נהדרות והייתה לי את השנה הזו, שהייתה פשוט מחורבנת. הדברים באו בגלים, אחד אחרי השני וזה בהחלט ריסק אותנו. אנחנו קבוצה וארגון שהתדמית חשובה לו".

* ג'וש מקאון הוותיק, שמחפש קבוצה מאז שוחרר מטמפה ביי וכבר הוזכר כמועמד להצטרף לשיקגו, נפגש לאחרונה עם ראשי קליבלנד בראונס והוא עשוי להצטרף לקבוצה, בה שיחקו בעונה האחרונה ג'וני מנזל ובריאן הוייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully