וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "עזרא לא מוסר? אנשים שכחו מי מלך הבישולים"

25.2.2015 / 9:59

חבריו של הקשר יצאו להגנתו בעקבות הביקורות שנשמעו נגדו: "כשהוא ישפר את קבלת ההחלטות, הוא לא יהיה בישראל". חיפה תציע למוחמד גדיר חוזה חדש. שכטר שוחרר לביתו

שחקני מכבי חיפה זכו ליום מנוחה, אבל עושה רושם כי סאגת חן עזרא שהפכה לשיחת היום בעקבות הדברים שכתב אתמול, עדיין מסרבת להיעלם. שחקנים בקבוצה עודדו אתמול (שלישי) את עזרא, שמתח ביקורת על ההתנהלות כלפיו מאז המשחק מול הפועל תל אביב. עוד לפני הדברים שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו ("אני שם פס על כל העסקנים הקנאים ובעלי האינטרסים"), אמרו שחקנים בקבוצה כי עזרא חייב לשפר את קבלת ההחלטות שלו, אך אתמול, לאחר שיחות איתו, יצאו להגנתו.

"לא ברור אילו שחקנים מבקרים אותו. אם למישהו יש טענות שהוא לא מוסר, אולי כדאי שיבדוק מי מלך הבישולים בקבוצה כי נראה שאנשים שכחו", אמר אחד מחבריו. "אותם אנשים מתעלמים ממה שהוא עשה פה בתקופת אריק בנאדו כשסיים כמלך הבישולים. כמו כל שחקן, חן יודע טוב מאוד מה הבעיות שלו ומה הוא צריך לשפר. יכול להיות שכשהוא ישפר את קבלת ההחלטות, הוא כבר לא יהיה פה אלא מחוץ לישראל".

חן עזרא שחקן מכבי חיפה חוגג. ברני ארדוב
"אותם אנשים מתעלמים ממה שהוא עשה פה בתקופת אריק בנאדו כשסיים כמלך הבישולים". חן עזרא/ברני ארדוב

חיפה תמשיך מחר בהכנות למשחק מול מכבי נתניה נגד יום שני. עדיין לא ברור האם איתי שכטר החולה, שנמצא תחת מעקב צמוד של הצוות הרפואי מאז המשחק מול הפועל תל אביב בו לא עלה לשחק, יהיה כשיר למשחק. שכטר שהה בלילה בהשגחה בבית החולים הלל יפה בחדרה, אבל שוחרר בהמשך לביתו. מיצ'ל ייעדר בשל ספיגת כרטיסים צהובים (לטאלב טואטחה ומוחמד קמארה ארבעה צהובים). אלון תורג'מן יחזור לסגל.

בעניין אחר: בחיפה קיבלו החלטה להציע לחלוץ מוחמד גדיר חוזה חדש, זאת לאחר שהתברר שחוזהו מסתיים בתום העונה הבאה. גם אם יושאל שוב, חיפה תרצה לשמור את הזכויות בכרטיס על החלוץ. החלוץ עצמו מתלבט מאוד אם לחזור, ויחליט רק בתום העונה בהתאם לתוכניות של המאמן החדש לגביו. "בשלב הזה לא התקבלה כל החלטה לגביו, כמו לגבי יתר המושאלים", אמרו בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully