וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: זאב חיימוביץ' בספק גדול לשבת

25.2.2015 / 8:01

הבלם סובל ממתיחה ברצועה ועשוי להיעדר מהמשחק נגד הפועל פתח תקוה. איציק כהן סובב את הקרסול, אך צפוי להיות כשיר. היום יישמע ערעור המועדון על העונש בעקבות אירועי קרית שמונה

בבית"ר ירושלים הגדירו לפני כשבוע את המשחק נגד מכבי פתח תקוה כמשחק הכי חשוב העונה. כעת המשחק הקרוב נגד הפועל פתח תקוה מקבל את הטייטל הזה. למען האמת, גם בבית"ר יודעים שבניגוד למשחק נגד הלוזונים, ייתכן כי תיקו או הפסד במשחק הקרוב וכבר לא תהיה דרך חזרה והקבוצה תיאלץ לשחק בפלייאוף התחתון.

שחקנים בקבוצה סיפרו אתמול: "פספסנו נגד מכבי פתח תקוה ויכול להיות שזאת ההזדמנות האחרונה. זה לא משנה אם קורצקי מכיר אותנו או לא, אנחנו קבוצה יותר טובה, הרבה אוהדים ילוו אותנו ואנחנו צריכים בכל דרך לרדת מהמשחק עם שלוש נקודות ולהיות קרובים מאוד לפלייאוף העליון. אם לא נעשה את זה, יש סיכוי גדול שנצטער על זה".

גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
"אם נביא את עצמנו ונהיה מאוחדים, אנחנו נעשה את זה". גיא לוי/מגד גוזני

המאמן גיא לוי ערך אסיפה קצרה שבה אמר לשחקנים: "נשארו שלושה משחקים שכל אחד מהם הוא כמו גמר גביע. אל תתעסקו בחישובים ובכל מה שמסביב, אלא תביאו את עצמכם נטו לכל משחק. אם נביא את עצמנו ונהיה מאוחדים, אנחנו נעשה את זה. אנחנו קבוצה טובה ואנחנו ראויים להיות בפלייאוף העליון".

מי שעשוי להיעדר מההרכב הוא זאב חיימוביץ'. הבלם לא התאמן אתמול (שלישי) והוא סובל ממתיחה ברצועה שמשפיעה גם על כף הרגל. בבית"ר יבדקו ביומיים הקרובים אם ניתן יהיה להכשירו, אך לא ייקחו סיכונים, ואם הוא לא יהיה כשיר במאת האחוזים, טל כחילה יפתח במקומו. גם איציק כהן סובב אתמול את הקרסול, אך בצוות הרפואי מעריכים כי עד לשבת הוא יהיה כשיר. אופיר קריאף עשוי לקבל זריקה ולהיכלל בסגל, אך גם במקרה שלו רק לקראת המשחק תתקבל ההחלטה הסופית.

זאב חיימוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בבית"ר יבדקו ביומיים הקרובים אם ניתן יהיה להכשירו, אך לא ייקחו סיכונים. חיימוביץ'/ברני ארדוב

מי שעשוי לחזור לסגל למשחק הקרוב הוא תומר סוויסה. המאמן שידר כי הוא מאוכזב מהגישה של סוויסה והעובדה שהוא עושה פרצוף חמוץ באימונים, אך במועדון הסבירו כי סוויסה עבר שבוע קשה לאחר מות סבתו והמאמן עשוי לקחת את סוויסה לשיחה ולנסות להחזירו לעניינים. בבית"ר אמרו אתמול: "אין זמן למשחקים. אבישי כהן יכול לפתוח בכל העשרה משחקים אם נהיה בפלייאוף העליון, אבל בשלושת המשחקים האלה צריך את אלה שיודעים להתמודד עם הלחץ ואי אפשר לוותר על סוויסה או כל שחקן מנוסה אחר".

היום יתקיים הדיון בערעור הכפול של הקבוצה בבית הדין העליון. בית"ר דורשת זיכוי על העונש שנגזר עליה בעקבות אירועי המשחק נגד עירוני קרית שמונה והעימות של האוהדים עם אחמד עאבד. בערעור שמתפרש על פני 74 עמודים חזרו ואמרו בבית"ר כי הם דורשים לזמן עדים ואף ללכת לפוליגרף כדי להוכיח כי המשקיף אמיר נבון אינו דובר אמת וניזון אך ורק מדיווחי התקשורת. מעבר לכך, דורשת בית"ר כי עונש משחק הרדיוס עם קהל אותו היא אמורה לרצות במשחק הבית הבא נגד מכבי תל אביב יידחה למשחק שאחריו, וזאת על פי התקדים של מכבי חיפה שקיימה את עונש הרדיוס נגד מ.ס אשדוד וזכתה לארח את הדרבי החיפאי בסמי עופר. בבית"ר שידרו אמש אופטימיות זהירה בנוגע לתוצאות הדיונים אחר הצהריים.

אגב, אוהדי הקבוצה זעמו על כך שבצילומי הווידאו מהמשחק נגד מכבי פתח תקוה נראה איציק לוזון דוחף את אלי דסה. בבית"ר הגיבו על כך ואמרו: "מדהים שחכמון היה מטר משם ולא ראה כלום, אבל את כוס השתיה הריקה שזרקו ציינו בדו"ח. כל מה שהיה סביב המשחק הזה משדר סירחון. נקווה שיבינו שחכמון לא יכול לשפוט את בית"ר יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully