וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: ארבעה משחקים בסוף השבוע

24.2.2015 / 22:55

הסערה מאחורינו, המחזור הלפני אחרון מגיע וגורלות יחרצו לפני הפלייאוף. בחמישי: טרופרס - קינגס (20:30), ליונס - רבלס (21:30). בשישי: אנדרדוגס - בלאק סווארם (10:00). בשבת: האמרס - פיונירס (19:45)

תל אביב פיונירס. מגד גוזני
הפיונירס יבטיחו את המקום השני?/מגד גוזני

ארבעה משחקים ייערכו בסוף השבוע הקרוב בליגת הפוטבול הישראלית, במה שאמור היה להיות המחזור האחרון אך הפך למחזור הלפני אחרון בשל הסערה של השבוע שעבר, שגרמה לביטולם של שלושה משחקים.

המחזור ייפתח בחמישי עם שני משחקים. ב-20:30, ליד אצטדיון המושבה בפתח תקוה, הטרופרס יחכו לירושלים קינגס. המארחת חייבת ניצחון ויודעת שאם זה יקרה ובאר שבע תפסיד, הם בפנים. הקינגס כבר הודחו, אך מצאו רוח חדשה לאחרונה עם הקוורטרבק צ'ארלי הלר.

ב-21:30, בקראפט, ירושלים ליונס ויהודה רבלס נפגשות לדרבי. המורדים יבטיחו את המקום הראשון עם ניצחון, הליונס חייבים ניצחון כדי להשאיר לעצמם סיכוי לארח ברבע הגמר. הגנת הרבלס תצטרך לעצור את השילוב המוצלח בין דוד אבל לאפי משען.

בשישי ב-10:00, בגן אברהם (קרית ים), חיפה אנדרדוגס מארחת את באר שבע בלאק סווארם, שצריכה ניצחון כדי להישאר בתמונת הפלייאוף ותנסה, איכשהו, לעמוד בקצב של התקפת המארחים. חיפה יודעת שניצחון שלה והפסד של הליונס יבטיח לה משחק ביתי ברבע הגמר.

במוצ"ש (19:45, רמת השרון, דודו דותן 10), ההאמרס יארחו את האלופה תל אביב פיונירס. תל אביב תבטיח את המקום השני עם ניצחון, ההאמרס יכולים להתקרב להבטחת המקום השלישי אם יקחו את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully