וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: עטאא ג'אבר ינסה לחזור לאימונים, בספק למכבי תל אביב

24.2.2015 / 17:28

הקשר שסובל מפציעה בקרסול הבהיר לצוות המקצועי שהוא מרגיש טוב יותר וינסה לשוב מחר להתאמן. מחמוד קנדיל שלח מסר לאוהדים בפייסבוק: "מכחיש את מה שכותבים בשמי"

עטאא ג'אבר שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
עדיין בספק. עטאא ג'אבר/ברני ארדוב

אחרי התיקו מול הפועל פתח תקוה במחזור החולף, בני סכנין מתכוננת למשחק הקשה שמצפה לה מול מכבי תל אביב. קשרה של הקבוצה ג'אבר עטאא ינסה לשוב מחר לאימונים ורק לאחר מכן יתברר אם הוא יהיה כשיר לשחק. כידוע, עטאא סובל מכאבים בקרסול לאחר שסובב אותו ובימים האחרונים לאחר שלא שיחק במשחק מול הפועל פתח תקוה הוא לא שב לאימונים והתלונן על כאבים. יחד עם זאת עטאא הבהיר לצוות המקצועי שהוא חש טוב יותר ומחר ינסה להתאמן.

מי שלא יהיה כשיר למשחק הוא עלא אבו סלאח שעבר אתמול צילום MRI. אבו סלאח ממתין לבדיקה של רופא מומחה שיצפה בדיסק הצילום ויאבחן את חומרת הפציעה ממנה הבלם סובל, כשייתכן שהשחקן אף ייאלץ לעבור ניתוח. עאיד חבשי יחליף את אבו סלאח במרכז ההגנה, כאשר חאמד גנאים נמצא בכוננות להחליף את עטאא.

בעמדת המגן הימני ישנה התלבטות לאור ההיעדרות של עלי עוסמאן בשל הכרטיס האדום שספג במחזור האחרון ונראה שאיגור יובאנוביץ' או מוחמד זבידאת יפתחו בעמדה הזו.

מוחמד קנדיל שוער בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
שלח מסר בפייסבוק. קנדיל/אדריאן הרבשטיין

בעניין אחר, לאחר הפרסום בוואלה ספורט אתמול על הכוונה של בני סכנין להציע לרן קדוש חוזה לעונה נוספת ולאור הפרסומים על המתיחות בין המועדון לבין מחמוד קנדיל, פרסם השוער פוסט בדף הפייסבוק האישי שלו בו פנה לאוהדים. "בשם אלוהים אני מכחיש את מה שכותבים בתקשורת בשמי" כתב השוער בין היתר, "אני רוצה להגיד שאני חייל של בני סכנין וחייל של המועדון כבר תשע שנים. בניגוד למה שאומרים אני מכבד את ההחלטות לגביי ואני רוצה בטובת הקבוצה אם אני משחק ואם לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully