וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: המשחקים הקרובים יכריעו את עתידו של אלי כהן

למרות שביעות הרצון מהשיפור ביכולת, המגמה של האדומים היא לא להמשיך עם המאמן בעונה הבאה. שורה של ניצחונות תשנה את הכיוון. ספורי סחט מחמאות אחרי מכבי חיפה: "גדל פה שחקן גדול"

one

למרות שלא הצליחו לנצח את מכבי חיפה (2:2) ובעקבות התוצאה לא הצליחו להתרחק משמעותית מהקו האדום, אבל כן מהפלייאוף העליון – בהפועל תל אביב היו שבעי רצון אמש (שני) מהיכולת שהציגה הקבוצה לאורך מרבית 90 הדקות. אחד מהשחקנים אף אמר ש"זה היה המשחק אולי הכי טוב שלנו העונה מבחינת כדורגל. לצערנו הקבוצה מתחילה להתחבר מאוחר מידי ואנחנו עדיין סופגים שערים של ילדים".

בקרב האדומים קיימת שביעות רצון בעיקר מהשיפור ביכולת של חוליית הקישור. בן רייכרט ושי אבוטבול גרפו לא מעט מחמאות ורמזי ספורי, שנמצא בעלייה מתמדת לאחרונה, צוין לטובה. בקבוצה אמרו: "לאט לאט צומח פה שחקן גדול. אם הוא ימשיך להתקדם בקצב הזה, יהיה לנו על מי לבנות בשנים הבאות".

לעומת הקישור, בהפועל עדיין מודאגים ממשחק ההגנה ומהחלוצים. אתמול החזרת כדור לא טובה של אברהם צ'קול עלתה לאדומים בספיגה ואחד מהשחקנים בקבוצה אמר: "אי אפשר לספוג בכל משחק מטעויות כאלה. חיפה לא התקרבו לרחבה במחצית הראשונה ועדיין הבקיעו. אלה טעויות שעלו לנו ביוקר העונה, בטח כשכמעט אף חלוץ בקבוצה לא נמצא בכושר הבקעה".

רמזי ספורי שחקן הפועל תל אביב לפני חן עזרא שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"אם הוא ימשיך להתקדם בקצב הזה, יהיה לנו על מי לבנות בשנים הבאות". ספורי/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב עדיין חולמים על פלייאוף עליון, אבל גם עסוקים בתכניות לעונה הבאה. המחזורים הקרובים יכריעו האם אלי כהן ימשיך לעמוד על הקווים. כרגע עדיין אין החלטה סופית בעניין הזה ולמרות שהקבוצה נמצאת במגמת שיפור, הנטייה כרגע היא לא להחתים את השריף גם לעונה הבאה. חשוב לציין שבעניין זה הדברים עדיין נזילים, אך העובדה שכהן ניצח רק משחק אחד מתוך החמישה שניהל לא מוסיפה לו מניות.

ישראל זגורי שחזר להרכב אחרי כחודש אמר אתמול אחרי המשחק: "היינו יותר טובים ממכבי חיפה וחבל שלא הצלחנו לנצח. לצערי קיבלנו שני שערים לא של כדורגל, אבל ידענו לחזור למשחק. חבל שלא ידענו להכריע אותו כי אז היינו עם הפנים לפלייאוף העליון. אני לא רוצה לדבר על מה שהיה בעבר כי אני מכבד את אסי דומב ואהבתי אותו מאוד. כשמאמן חדש מגיע לקבוצה אולי יש יותר מוטיבציה ורצים יותר".

הקשר הוסיף: "אני לא חושב שהמטרה שלנו היא להישאר בליגה - אני חושב שהפלייאוף העליון הוא עדיין המטרה. אם נבוא כל משחק מרוכזים וננצח את המשחקים שנשארו לנו, נהיה שם. ברור שאנחנו גם צריכים מזל כי אנחנו לא תלויים רק בעצמנו. צריך לנצח את הפועל עכו ביום שבת ואז נתחיל לעשות חישובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully