וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזרא מגיב: "שם פס על כל העסקנים הקנאים והאינטרסנטים"

24.2.2015 / 18:10

אחרי שספג ביקורות על קבלת ההחלטות בסיום המשחק בבלומפילד, הקשר הגיב בחשבון האינסטגרם שלו. אלירן עטר גרף מחמאות לאחר הצמד, עידן ורד מאוכזב ממעמדו, ייתכן שיסרב להצעה לחתום

one

במכבי חיפה קיוו לשלוף את המחשבונים בשלב הזה של העונה כדי לבחון את מאזן הנקודות שנותרו במירוץ לאליפות. אבל ככל שהזמן חלף המטרות השתנו, והתיקו אתמול (שני, 2:2) מול הפועל תל אביב בבלומפילד מוביל את שחקניו של מרקו בלבול לעשות חישובים בנוגע למטרה אחרת - הפלייאוף העליון.

בחדר ההלבשה עסקו השחקנים במשחקים שנותרו לקבוצה: מכבי נתניה (בית), עירוני קרית שמונה (חוץ) והפועל חיפה (בית). אחד מהם הסביר: "בסופו של דבר הכול תלוי רק בנו. אם ננצח את שלושת המשחקים כמובן שנהיה שם, אבל אם לא זה כבר תלוי בקבוצות אחרות. עדיף שנתרכז בעצמנו".

נקודת האור בחיפה הייתה אלירן עטר שכבש צמד. "הוא כוכב כדורגל במונחים של הליגה שלנו, אולי אחד משלושת השחקנים הכי מוכשרים שיש כאן. הוא השתלב מהר מאוד בחדר ההלבשה, הופתענו מאוד", אמרו בחיפה על החלוץ, שלא היה רחוק מלהשלים שלושער עם ההחמצה מהמסירה המדויקת של יוסי בניון, שממשיך גם הוא במגמת עלייה. איתי שכטר סבל אתמול מחום גבוה (38.4). סמוך למשחק ניסה הצוות הרפואי להכשירו, אך השחקן לא חש בטוב ובחיפה לא לקחו סיכונים והחליפו אותו ברובן ראיוס. מי שמאוכזב ממעמדו הוא עידן ורד, שלמרות היכולת שהפגין כמחליף מוקדם יותר העונה, אתמול שוב נשאר על הספסל. חיפה תגיש הצעה לורד, אך ספק אם במצב שנוצר יעדיף להישאר ולא לצאת לאירופה.

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
השתלב בקבוצה בצורה מצוינת. עטר/ברני ארדוב

מרקו בלבול כעס בסיום על ההחמצה של חן עזרא, שיכולה הייתה לסלול את דרכו בצורה בטוחה יותר לעבר המטרה אם רק היה מבקיע, או מוסר לעטר.

עזרא עצמו הגיב בחשבון האינסטגרם לביקורות כלפיו וכתב: "אני שם פס על כל העסקנים הקנאים ובעלי האינטרסים. המשך שבוע טוב לכולם".

"אנחנו לא כועסים על חן, היה לו משחק טוב. הוא קיבל החלטה בסוף לבעוט, אבל הוא רצה לנצח כמו כולם", גונן עליו חברו אוראל דגני. בניגוד לדגני, היה בחיפה מי שטען: "עזרא שחקן מוכשר מאוד, אבל הוא חייב לשפר את הליך קבלת ההחלטות שלו. יש לו מהירות, אבל הוא לא תמיד יודע איך לנצל אותה וצריך לעבוד איתו על הדברים האלה". זה היה אחד המשחקים הפחות טובים של עזרא, שהרבה לאבד כדורים, ונכנס למשחק דווקא בחלקו האחרון, עד ההחמצה.

"נותרו לנו עוד שלושה משחקים, אני חושב שאם שאם נגיע מוכנים כמו שהגענו לשני המשחקים האחרונים נצליח להיות בפלייאוף העליון", אמר דגני. "זה לא המשחק הטוב ביותר שלנו העונה, אבל אני לא חושב ששיחקנו גרוע היום. מכבי נתניה מעלינו? אני לא מתעסק בהם, אני מתעסק במכבי חיפה. אנחנו מאמינים שנגיע לפלייאוף העליון. זה גם תלוי בנו. אם ננצח את המשחקים שנשארו נהיה שם. אנחנו מאמינים שאפשר להשיג שש או שבע נקודות במשחקים שנותרו. זה יספיק לנו".

טאלב טואטחה שוב הפגין יכולת טובה וזכה לשבחים. אברהם פאס מרשים את הצוות המקצועי. בלי קשר להחלטה שתתקבל לגביו בתום העונה, חיפה רוצה שני בלמים. שיר צדק וטל בן חיים הוזכרו, מה שאומר שדקל קינן עשוי לסיים את דרכו בקבוצה ולא ברור האם דגני יסכים להישאר אם לא יהיה אחד הבלמים המובילים.

בחיפה ינסו לצרף בקיץ חלוץ נוסף. המטרה הראשונה תהיה להחזיר את מוחמד גדיר, אבל אם הוא לא ירצה לחזור, היא תנסה לצרף את אחד השגרירים. בגלל המצב הקשה של פטרולול וההערכה שטוטו תמוז יעזוב אותה בסיום העונה, עלתה האפשרות לצרף את החלוץ שהיה מבוקש בחודש ינואר ובכך ליצור התקפה שמורכבת ממספר שחקנים בכירים.

(עדכון ראשון: 8:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully