וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "כל מאבק הוא לחיים ולמוות, לפחות היה כדורגל טוב"

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה מהיכולת, אך מאוכזב מהתוצאה: "יותר מעניין אותי שיהיו לי שלוש נקודות. שחקנים נפלו מהרגליים, גם בגלל הקצב". רייכרט סירב לדבר: "תכבדו אותי"

one

הפועל תל אביב יכולה להיות מרוצה מהרמה, אך בוודאי שלא מהתוצאה הערב (שני), במשחק אותו סיימה ב-2:2 בבלומפילד מול מכבי חיפה. האדומים, שמסובכים בתחתית, הפגינו כדורגל טוב מאוד לאורך דקות ארוכות ונהנו משני שערים אדירים של שלומי אזולאי ובן רייכרט, בשער בכורה בקבוצה, אבל ההגנה שלהם שוב עשתה שטויות והקבוצה של אלי כהן רחוקה רק ארבע נקודות מהקו האדום וחמש מהמקום שמוביל לפלייאוף העליון.

אלי כהן סיכם: "רגשות מעורבים, תחושת החמצה. שני המועדונים הגדולים האלה נתנו הצגה יפה לקהל. היה קצב מסחרר. השחקנים שלי, חלק מהם לא שיחק הרבה זמן, אבל ראינו שערים, כדורגל התקפי, אבל לי יותר מעניין שיהיו לי שלוש נקודות ולצערי רדפנו אחרי חיפה. היו לנו הרבה יותר מצבים ליד השער, שלא נכנסנו. גם אנחנו וגם חיפה אולי נהיה בפלייאוף התחתון, אבל אם ננצח את שלושת המשחקים אולי יהיה לנו סיכוי. כל מאבק הוא לחיים ולמוות, לפחות היה כדורגל טוב. שחקנים נפלו מהרגליים, גם בגלל הקצב. רייכרט שחקן מוכשר, אנחנו מכירים את היכולות שלו והוא שידרג אותנו המון. יש יותר תיאום ושחקנים שחוזרים לעצמם וגם שלומי אזולאי, שהיה ב'קירור', נתן גול והחמיץ עוד כמה מצבים וחבל".

בן רייכרט, שזכה בפרס השחקן המצטיין, אמר למצלמות הערוץ הראשון: "אני מכבד אתכם בתור תקשורת, תכבדו אותי בתור שחקן. אני מקצוען ולא רוצה להגיד כלום בנושא", והלך.

קיבל מתנה וכבש. אלירן עטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully