וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנג'לו וויליאמס הודיע: קרוליינה שחררה אותי

23.2.2015 / 22:36

הרץ האחורי, מלך היארדים בריצה של הפנת'רס בכל הזמנים, עוזב את המועדון במדיו שיחק בכל תשע עונותיו בליגה. ויכוח בין סוכנו של פיטרסון לראשי מינסוטה: "הוא לא ישחק כאן יותר". אריאנס האריך חוזה באריזונה בארבע שנים

דיאנג'לו וויליאמס קרוליינה פנת'רס. AP
יחפש קבוצה אחרת. וויליאמס/AP

דיאנג'לו וויליאמס, הרץ האחורי ששיחק בקרוליינה בתשע עונותיו בליגה עד כה, הודיע כי הוא שוחרר מהקבוצה. וויליאמס סיפר בפגישה עם המאמן רון ריברה והג'נרל מנג'ר דייב ג'טלמן נמסר לו כי הוא שוחרר ונאמר לו שהקבוצה לא משחקת על משחק הריצה מספיק כדי להשאיר גם אותו וגם את ג'ונתן סטיוארט.

וויליאמס רשם העונה 62 נשיאות בלבד וממוצע של 3.5 יארד לנשיאה. לאורך השנים שלו בקרוליינה הוא השיג 6,846 יארד (הכי הרבה בתולדות המועדון) ב-1,432 נשיאות ורשם 46 טאצ'דאונים.

* דיווחים ממינסוטה מספרים על ויכוח שעלה לטונים גבוהים בין סוכנו של אדריאן פיטרסון לראשי הקבוצה. על פי הדיווח, הסוכן, בן דוגרה, צעק על סגן נשיא הווייקינגס רוב ברנזנסקי והבהיר לו כי פיטרסון לא יחזור אף פעם ללבוש את מדי הקבוצה, שדווקא הצהירה לאחרונה שהיא מעוניינת לקלוט אותו בחזרה לאחר שהיה מושעה כמעט מכל העונה האחרונה בשל מקרה האלימות במשפחה בו היה מעורב.

* מאמן העונה בליגה, ברוס אריאנס, זכה לתמורה שלו ושבוע אחרי שאריזונה סגרה עם לארי פיצג'רלד הארכת חוזה משמעותית, גם הוא קשר את גורלו בזה של המועדון ויישאר על הקווים של הקרדינלס לארבע שנים נוספות, עד לסיומה של עונת 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully