וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בוסטון השיגה את הסנסציה הקובנית יואן מונקדה

23.2.2015 / 17:41

הרד סוקס קרובים להשלמת העסקה על האינפילדר המבטיח בן ה-19, שכונה "רובינסון קאנו צעיר". בוסטון תשלם כ-60 מיליון דולר על כל העסקה, כולל סכום שיא לבונוס חתימה עבור שחקן בינלאומי לא מקצועני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגיע לבוסטון. מונקדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונת הבייסבול מתקרבת ועל פי הדיווחים, בוסטון רד סוקס השלימה הערב (שני) עסקה חשובה מאוד לקראת העתיד שלה. יואן מונקדה, צעיר קובני שנחשב לסנסציה החדשה, קרוב לחתימה עם הקבוצה מעיר השעועית על חוזה עתק.

על פי הדיווחים, מונקדה, אינפילדר, יחתום בבוסטון לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות. העסקה מוערכת ב-30 מיליון דולר והשחקן בן ה-19 יקבל בונוס חתימה שישבור את שיאו של יואן לופס, אותו החתימה אריזונה, בתור בונוס החתימה הגבוה ביותר ששולם לשחקן בינלאומי לא מקצועני. לופס קיבל בינואר בונוס של 8.27 מיליון דולר. כמו כן, הרד סוקס ייאלצו לשלם 100 אחוז מס על העסקה, כך שהיא למעשה תעלה להם כפליים.

מונקדה מצטרף לרוסני קאסטייו, עוד כוכב קובני עולה, שחתם בבוסטון באוגוסט לשש שנים תמורת 72.5 מיליון דולר. "הוא רובינסון קאנו צעיר עם יותר מהירות ויותר אפשרויות בעמדות השונות", נכתב על מונקדה ב-ESPN. בינתיים אגב, הרד סוקס הודיעו כי חוזהו של המאמן ג'ון פארל הוארך בשנתיים נוספות, עד סוף עונת 2017. למועדון תהיה גם אופציה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully