וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול מוכן להפועל: "המשחק הזה פתוח. תמשיכו בדרך שלנו"

23.2.2015 / 17:32

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה לקראת המשחק הגורלי בבלומפילד (20:55, ערוץ 1), שיקבע האם הירוקים עדיין בתמונת הפלייאוף העליון. שחקן: "מבחן חשוב לדעת אם יצאנו לדרך חדשה"

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
דורש ריכוז. מרקו בלבול/ניב אהרונסון

במכבי חיפה יודעים שהפסד הערב (שני, 20:55, ערוץ 1) בבלומפילד עשוי לחסל סופית את הסיכויים להעפיל לפלייאוף העליון. החבורה של מרקו בלבול תנסה לנצח את הפועל תל אביב ולעלות למקום השביעי, מרחק נקודה אחת בלבד מהפועל רעננה ובית"ר ירושלים, המדורגות מעליה.

מרקו בלבול ערך אסיפה לקראת המשחק והקרין לשחקנים קטעים ממשחקיה האחרונים של הפועל תל אביב. המאמן נתן דגשים לגבי העמדה הטקטית שלהם. "תבואו מוכנים ומרוכזים. הפועל תל אביב קבוצה טובה, עם חלק התקפי טוב. המשחק הזה פתוח, יכול ללכת לכאן או לכאן. אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו", אמר המאמן באסיפה שקיים לקראת המשחק.

אחת הסיבות לחשיבות המשחק נעוצה גם בפן הכלכלי. כזכור, חיפה עשויה לאבד לא מעט כסף אם תשחק בפלייאוף התחתון – הן מרכישת כרטיסים מועטת למשחקים מול הקטנות, והן ממספר המשחקים. במצב כזה, חיפה גם תאבד את האפשרות לשחק באירופה.

בלבול לא צפוי לשנות את ההרכב. רובן ראיוס ייכלל בסגל, אבל ייתכן שיערוך מבחן כשירות לפני המשחק, יחד עם בדיקה של הצוות הרפואי, כדי שלא לסכן אותו. מיצ'ל, שמאוכזב מיחס הקהל אליו וזכה השבוע לתמיכה של השחקנים, יפתח על הספסל. יוסי בניון, חן עזרא, איתי שכטר ואלירן עטר ימשיכו להרכיב את הרביעייה הקדמית. בהרכב של חיפה יעלו היום שלושה שחקנים שכבר שיחקו באדום – אוראל דגני, אביחי ידין ואיתי שכטר. "שכטר, עטר ובניון נמצאים בכושר מצוין, היום זה מבחן נוסף כדי לדעת האם יצאנו לדרך חדשה, או שאנחנו עדיין תקועים מאחור", אמר אחד השחקנים בזמן שהקבוצה התכנסה לקראת המשחק.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אלעד גבאי, אוראל דגני, אברהם פאס, טאלב טואטחה, מדו קמארה, אביחי ידין, חן עזרא, יוסי בניון, אלירן עטר, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully