וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "נקווה שמכבי חיפה תמעד נגד הפועל תל אביב"

23.2.2015 / 9:30

בקבוצה מהבירה עוסקים בחישובים במסגרת המאבק על הפלייאוף העליון. אכזבה גדולה מאיבוד היתרון נגד מכבי פתח תקוה: "אנחנו נאיביים". תומר סוויסה מתוסכל אחרי שלא נכלל בסגל

one

בבית"ר ירושלים היו עצבניים מאוד אחרי ה-1:1 נגד מכבי פתח תקוה אמש (ראשון) באצטדיון המושבה. מיד אחרי שריקת הסיום חלק משחקני הקבוצה התפלו על השופט אלי חכמון והתלוננו על כך שלא הוסיף זמן אחרי שהיריבה ביזבזה כדקה וחצי בתוספת הזמן. חכמון ושופטי הקו גם ספגו הערות קשות מאבי לוזון ואלי טביב, כאשר כל צד טוען לקיפוח. טביב נשמע אומר: "ידענו שזה מה שיהיה, היה ברור שהוא לא ישרוק במצב כזה, הכול כאן מכור". מאוחר יותר העניינים התקררו ועמוס לוזון וטביב שוחחו במשך דקות ארוכות.

אחרי שהעניינים נרגעו, אמרו בבית"ר ש"אסור לנו לחפש תירוצים. לא היינו טובים, לא ידענו לקחת, לא ידענו לשמור על היתרון ואיבדנו אותו בלי שפתח תקוה התאמצה. כל משחק אנחנו סופגים כמה דקות אחרי שהבקענו, זו נאיביות. שחקנים לא מבינים אולי מה המשמעות של משחקים כאלה, כשמובילים בדקה כזו - במשחק מהסוג הזה - צריך לשמור על זה בדם".

בקבוצה מהבירה ניסו לנתח את הסיכוי להעפיל לפלייאוף העליון (כרגע היא בפנים) ואמרו: "התקווה היא שמכבי חיפה תמעד נגד הפועל תל אביב. אם היא תנצח, אף אחד לא יעצור אותה והיא תהיה בפנים. בסופו של דבר ישנם סיכויים גבוהים שהמשחק האחרון של העונה הסדירה, נגד רעננה בחוץ, יהיה הקרב על הכרטיס האחרון".

שחקן בית"ר ירושלים, ססאר ארסו. מגד גוזני
"כל משחק אנחנו סופגים כמה דקות אחרי שהבקענו, זו נאיביות"/מגד גוזני

תומר סוויסה לא נכלל אתמול בסגל ושחקנים בקבוצה סיפרו שהוא מאוד פגוע ומרגיש שיש "הוראה מלמעלה" לא לשתף אותו בגלל שהוא מושאל עד סוף העונה. "במשחקים מהסוג שהיה אתמול ושיהיו עד לסוף הפלייאוף, צריך כל שחקן מנוסה שיכול להתמודד עם הלחץ הזה", אמר אחד מהשחקנים, "אבישי כהן הוא חלק מהעתיד של בית"ר, אבל בסוג כזה של משחקים אי אפשר לוותר על תומר סוויסה". המאמן גיא לוי אמר בקצרה: "זאת החלטה מקצועית ולא שום דבר אחר".

המאמן לוי אמר על המשחק: "מכבי פתח תקוה מאוד מאורגנת ועשתה צרות להרבה קבוצות. כבר למדנו להתמודד איתה במחצית השנייה ולהוביל והיינו חייבים לשמור על זה. הבנתי שגם הגיע לנו פנדל וזה פשוט חבל. אסור להתעסק בחישובים של הפלייאוף, אלא רק במשחק הבא. כל העיסוק הזה בכמה נקודות צריך או בקבוצות אחרות לא עושה טוב לאף אחד".

על היכולת הפושרת של ליביו אנטל אמר המאמן: "סבלנות. יש לנו עוד משחק בסוף שבוע, אנחנו עדיין לומדים אותו והוא נכנס לכושר תוך כדי תנועה. אנחנו מחפשים את המשבצת הנכונה עבורו ועבורנו. קריאף ומאטוביץ' היו חסרים והם שחקנים טובים שיכולים לעזור. אני עדיין לא יודע אם קריאף יהיה כשיר למשחק הבא".

אלי דסה שכבש את שער היתרון של בית"ר ירושלים בבעיטה אדירה לחיבורים, אמר: "אחרי גול כזה מאוד רציתי לרדת עם ניצחון, במיוחד כשמדובר בקרב ישיר על הפלייאוף העליון. חבל שספגנו ולא ניצלנו עוד כמה מצבים כדי לגמור את המשחק. הנבחרת? אני לא מסמן מטרות, רק ממשיך בדרך שלי. אם יזמינו אותי אני אהיה הכי שמח בעולם. כרגע אין לי מה להתעסק בזה, אלא רק במאבק על הפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully