וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: ארבעה שוערים מחזיקים בחוזה לעונה הבאה בקרית שמונה

23.2.2015 / 6:43

מלבד שלושת שוערי הסגל, גם איתמר ניצן מחזיק בחוזה בעוד שגם מרבית כרטיסו של דני עמוס שייך לקבוצה. שרצקי מעוניין בברק בדש והוגו אזוצ'קו, חלוץ קבוצת הנוער. פינאס בספק לגביע

one

בעירוני קרית שמונה עסוקים מאוד בעונה הנוכחית ובמאבקים הן בגביע המדינה והן במאבק על האליפות מול מכבי תל אביב והפועל באר שבע, אך כבר כעת ברור שבקבוצה ישנן כמה סוגיות שיעמדו על הפרק בהכנות לעונה הבאה. מלבד נושא המאמן , גם נושא השחקנים יעמוד על הפרק. דבר מעניין הוא אינפלציית שוערים ששייכים לקרית שמונה בעונה הבאה. מלבד גיא חיימוב, מהדי זועבי ורום אילוז שנמצאים כיום בקבוצה ושייכים למועדון, גם איתמר ניצן שנמצא בכושר מצוין מחזיק בחוזה לעונה הבאה בקרית שמונה כשגם מרבית כרטיסו של דני עמוס שנותר בינתיים ללא קבוצה שייך לקרית שמונה.

המשמעות היא שלקבוצה שלושה שוערים בכירים שהיא יכולה לכלול בסגל בעונה הבאה ועוד שני שוערים צעירים מבטיחים מאוד. בכל מקרה נראה שבקרית שמונה ישאירו שוער בכיר אחד בלבד בסגל, כשגיא חיימוב שמוערך מאוד בקבוצה צפוי להיות זה שיישאר כשעמוס ינסה למצוא קבוצה וניצן צפוי לבקש שוב שחרור או השאלה כדי למצוא קבוצה אחרת בליגת העל.

ברק בדש שחקן מכבי תל אביב מול עודד אלקיים שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יחזור לקרית שמונה? ברק בדש/ברני ארדוב

כמו כן, מי שנמצא על הכוונת של קרית שמונה הוא ברק בדש שמסיים חוזה במכבי תל אביב. שרצקי מעריך מאוד את בדש כשגם השחקן שמצידו רוצה לחזור לקבוצה אם לא יקבל הצעה להארכת חוזה ממכבי תל אביב. עוד שחקן שהבעלים רוצה לראות משחק בקבוצה הבוגרת בעונה הבאה הוא החלוץ הניגרי של קבוצת הנוער הוגו אזוצ'קו כשבשלב זה הבעלים מתכנן שהניגרי יהיה חלק ממצבת הזרים של הקבוצה בעונה הבאה.

טובארנו פינאס, מגנה השמאלי של הקבוצה, נעדר גם מהאימון היום ובקבוצה סקפטיים מאוד לגבי האפשרות שהמגן השמאלי יהיה כשיר למשחק הגביע ביום רביעי. מי שחזר לאימונים הוא חן דילמוני, כשבקבוצה מתלבטים בינו לבין עאהד עזאם. וובה בראון צפוי לחזור להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully