וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הודיעה: אבי לוזון לדין בגין התנהגות בלתי הולמת

23.2.2015 / 12:01

יו"ר ההתאחדות לשעבר אמר לקוון במשחק של מכבי פתח תקוה נגד בית"ר ירושלים: "לא יכולת לסמן פנדל? בושה". רן בן שמעון, שנמצא בארה"ב וכנראה יחזור ביום ד', העביר הוראות בטלפון

one

במכבי פתח תקוה ידעו שניצחון אמש על בית"ר ירושלים יוביל אותה לפלייאוף העליון. הדבר הוביל את כל משפחת לוזון, כולל הנשיא לשעבר עמוס למשחק אתמול, אבל פתח תקוה ספגה ראשונה, איבדה את דניאל דימוב ותצטרך להמתין עוד קצת כדי להשיג את הכרטיס. במהלך המחצית נכנס אבי לוזון למתחם חדרי ההלבשה (נכנס למספר שניות כד לעודד את השחקנים) ובסיום נראה כועס על צוות השיפוט בטענה שלא נשרק פנדל לזכות הקבוצה לאחר נגיעת יד ברחבה. לאחד הקוונים הוא אמר: "לא יכולת לסמן לו (לשופט) פנדל? בושה".

הדברים נכתבו גם בדוח השיפוט והבוקר ההתאחדות לכדורגל הודיעה שלוזון יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת. בדוח השופט נכתב כי לוזון צעק על עוזר השופט דני קרסיקוב: "פנדל מול העיניים שלך ואתה יכול לעזור לו". כמו כן צוין כי לוזון צעק: "מתחילת העונה פנדל אחד לא נתתם לנו. קרסיקוב אתה כל הזמן דופק אותנו".

עוד לפני המשחק ערך צוות האימון, ייטב לוזון ועומר גולן, מספר שינויים בהרכב ובסגל. השינוי נבע מהעובדה שהחלוץ עידן שמש לא חש בטוב משעות הבוקר, התעקש להגיע, אבל במועדון הורו לו לא להגיע לאיצטדיון כדי שמצבו לא יחמיר. ברגע האחרון, השניים החליטו כי גיא מלמד יתפוס את מקומו בהרכב, וגידי קניוק שלא היה אמור להיות בסגל יישב על הספסל. "גילינו הרבה אופי, אנחנו ממשיכים להתקדם כקבוצה. אני מאוד גאה בשחקנים על צורת המשחק היום. אנחנו מסתכלים קדימה, ולא על הפלייאוף העליון כרגע", אמר בקצרה גולן.

עוד לפני המשחק ערך צוות האימון, ייטב לוזון ועומר גולן, מספר שינויים בהרכב ובסגל. השינוי נבע מהעובדה שהחלוץ עידן שמש לא חש בטוב משעות הבוקר, התעקש להגיע, אבל במועדון הורו לו לא להגיע לאיצטדיון כדי שמצבו לא יחמיר. ברגע האחרון, השניים החליטו כי גיא מלמד יתפוס את מקומו בהרכב, וגידי קניוק שלא היה אמור להיות בסגל, יישב על הספסל. "גילינו הרבה אופי, אנחנו ממשיכים להתקדם כקבוצה. אני מאוד גאה בשחקנים על צורת המשחק היום. אנחנו מסתכלים קדימה, ולא על הפלייאוף העליון כרגע", אמר בקצרה גולן.

צפו בתקציר: גול אדיר של דסה לא הספיק, 1:1 בין מכבי פ"ת לבית"ר

יואכים מונונגה שחקן מכבי פתח תקוה מול שמוליק מלול. מגד גוזני
נדרש להחליף צדדים במגרש. מונונגה/מגד גוזני

במהלך המשחק עצמו התעדכנו בספסל הקבוצה בהוראות שחילק רן בן שמעון, שנמצא בארצות הברית. הדבר נעשה באמצעות שיחה לטלפון של מנהל הקבוצה עמי פאן, שהעביר את המסר לעומר גולן שישב באותה עת על הספסל. גולן העביר את המסר לייטב לוזון, וזה צעק את ההוראות לשחקנים. מה אמר בן שמעון, רציתם לדעת? ובכן, בשיחה הראשונה ביקש מאמן מכבי פתח תקוה להורות ליואכים מונונגה ודויד סולארי להחליף צדדים במגרש, בטענה שהדבר יהיה יעיל יותר עבור הקבוצה. בפעם השנייה ביקש המאמן להעיר לשחקני האמצע, בטענה שהם מאבדים יותר מדי כדורים. המאמן, יש לציין, לא התערב בחילופים. בן שמעון יחזור כנראה לישראל ביום רביעי, ועד אז לוזון וגולן ימשיכו להעביר את האימונים. ויש גם פצועים בקבוצה: הבלם תומר אלבז סובל ממתיחה בתאומים שנובעת מהעובדה שלא שיחק בהרכב פרק זמן. דניאל דימוב המורחק סובל גם מרגל עץ, דדי בן דיין ממתיחה בשריר התאומים. דור אלו ויואכים מונונגה ספגו את הצהוב החמישי שלהם וייעדרו ממשחק הגביע מול עפולה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
- איתמר ניצן שוער מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
מרוצים מהביטחון העצמי שלו. איתמר ניצן/מגד גוזני

בשבוע הבא תצא פתח תקוה לאשדוד, כשבשני המחזורים האחרונים מצפים לה דרבי מול הפועל פתח תקוה (נחשב למשחק חוץ) ומשחק בית מול הפועל תל אביב. דימוב שהורחק באדום שני העונה לא יעמוד לרשות הקבוצה, אלא רק במשחק הקרוב. בקבוצה מרוצים מהשיפור ביכולת של מרואן קבהא העונה, ומהביטחון העצמי שמפגין איתמר ניצן בין הקורות. שחקני הקבוצה קיבלו אתמול את משכורות חודש ינואר.

בנושא אחר: במועדון שוקלים לערער לבית הדין העליון אם התובע עו"ד אפרים ברק יחליט להרחיק את איציק לוזון מפעילות בקבוצה. כזכור, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ההתאחדות שוקלת להדיח את לוזון מתפקידו הניהולי בקבוצה.

(עדכון ראשון: 7:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully