וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דונטה סמית' בילה עד 2 בלילה ערב לפני גמר הגביע?

22.2.2015 / 23:49

לוואלה ספורט הגיע מידע לפיו כוכב האדומים בילה לפני המשחק בניגוד לתקנון הקבוצה. ליאור אליהו נשמע מתוסכל לאחר ההפסד: "ספגנו הרבה יותר מדי נקודות". דני פרנקו: "כדי לנצח את מכבי תל אביב צריך לשחק אחרת, מקווים לחזור למעמד הזה"

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: קובי אליהו

הם רצו, הם קיוו, הם האמינו שהפעם הם מסוגלים לעשות את זה בארנה החדשה שלהם, אבל בסופו של דבר הפועל ירושלים שוב אכזבה. האדומים הובסו הערב (ראשון) 94:76 בגמר גביע המדינה על ידי מכבי תל אביב ואיבדו את חלום הזכייה בתואר ראשון מאז 2008.

בנוסף להפסד המשפיל, לוואלה ספורט הגיע מידע לפיו כוכב הקבוצה דונטה סמית' בילה בערב שלפני המשחק עד השעה 2:00 בלילה, בניגוד לתקנון הקבוצה. כידוע, סמית' הציג יכולת מאכזבת הערב, וסיים את המשחק עם 11 נקודות. אם אכן כך, זו כמובן לא הפעם הראשונה שבה דונטה סמית' מעורב בתקרית, לאחר שבהפסד הליגה למכבי חיפה סימן באצבע משולשת לעבר אוהדי קבוצתו ונקנס בגובה חצי משכורת. בהפועל ירושלים סירבו להגיב לידיעה.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. אליהו/ברני ארדוב

דני פרנקו אמר בסיום: "פתחנו את המשחק הזה טוב ואגרסיבי הגנתית. עשינו שינוי במאצ' אפ שהיה טוב מבחינתנו אבל בשביל לנצח את המשחק הזה אנחנו צריכים לשחק אחרת. צריכים להביא את המשחק לקצב של 70 נקודות כי ככה מנצחים ומפסידים משחקים. נתנו למכבי המון הזדמנויות שניות בהתקפה, חילופים זולים שלא היינו צריכים לעשות בהגנה. זה קרה אולי טיפה מלחץ וחוסר ריכוז וזה תרם לריצה של מכבי בסופו של דבר".

פרנקו הוסיף: "אני שמח שהצלחנו להגיע למשחק הזה ולהתמודד על התואר הזה. כמובן שרצינו לעשות יותר טוב אבל זה לא קרה. היה יום טוב לכדורסל הישראלי, לנו פחות. יש לנו לקחים לקחת מהמשחק הזה ואנחנו ניקח אותם".

פורוורד ירושלים ליאור אליהו אמר לאחר המשחק: "הייתה הרבה התרגשות לפני המשחק והרבה אכזבה אחרי המשחק. האמנו, חשבנו שאנחנו יכולים אבל זה התפוצץ לנו בפנים ברבע השלישי. איבדנו את המשחק לכמה דקות ואחרי שהם עלו ליתרון דו ספרתי היה קשה לחזור. צריך לתת את הקרדיט למכבי כשצריך. הם שיחקו יפה ואגרסיבי. ספגנו הרבה יותר מדי נקודות למשחק שכזה".

על החיסרון של סופו: "גם בשנה שעברה סופו לא היה כשהם הגיעו למלחה וניצחו. לסופו יש את היתרונות שלו אבל הם משחקים טוב גם בלעדיו".

אליהו התייחס לדיבורים על כך שירושלים הכינה במות לחגיגות עוד לפני המשחק: "אני לא ראיתי שום במות ואין לי מה להתייחס לכך. אני לא יודע אם הוזמנו במות ולא רוצה להתייחס לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully