וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה חגגה, השחקנים החמיאו לבנין: "ניצחון של מאמן"

22.2.2015 / 8:27

המאמן החדש זכה לשבחים גם מההנהלה אחרי ה-0:2 המרשים מול מכבי תל אביב. אושרי רואש: "מי שראה את המשחק ראה שינוי ביותר מנקודה אחת. ראה מחויבות ונחישות של שחקנים"

one

אחרי לא מעט שבתות מלאות אכזבה, אמש שררה אווירה טובה בהפועל חיפה לאחר הניצחון המרשים בתוצאה 0:2 על מכבי תל אביב. מי שקיבל מטבע הדברים את מירב המחמאות היה המאמן החדש טל בנין, שזכה לשבחים אדירים משחקנים ואנשי ההנהלה על העמידה הטקטית וההתמודדות מול מכבי תל אביב. "אם ריקטס כמגן ימני ואושרי רואש היו המצטיינים על המגרש, אז ברור שזה ניצחון של מאמן", אמר שחקן בקבוצה, "טל עבד איתנו טקטית כל השבוע והשקיע את כל המאמצים רק בטקטיקה ובעמידה נכונה, וראינו את זה על המגרש. לעלות מול מכבי תל אביב במצב שלנו עם שני חלוצים זה אומץ, אבל כנראה שהוא ידע מה הוא עושה כי זה טרף את הקלפים".

בנוסף בקבוצה מרוצים מכך שבנין מתכוון לחשל גם שחקנים מקבוצת הנוער, כשמקסים פלוצ'נקו ועידן גולן זכו לדקות במשחק. במועדון מאמינים שאם שחקנים מהנוער יוכיחו עצמם הם יקבלו הזדמנויות. במצבת הפצועים בקבוצה ינסו להכשיר את חמדי סליחי וקובי דג'אני למשחק הקרוב מול רעננה.

מאמן הפועל חיפה, טל בנין. יוסי ציפקיס
"לעלות מול מכבי תל אביב במצב שלנו עם שני חלוצים זה אומץ". בנין/יוסי ציפקיס
רואש: "אני לא מתבייש להגיד שאני המנהיג של הפועל חיפה, אבל הייתה תקופה שאם הייתי צריך לזוז הצידה אז בשביל המועדון זזתי הצדה"

למרות החגיגה האדירה, כבר בסיום הצוות המקצועי ניסה להוריד את השחקנים במהרה אל הקרקע. בהפועל חיפה מודעים לכך שכבר מול הפועל רעננה הם חייבים להוציא שוב נקודות, אחרת הם יתקרבו במהרה שוב אל הקו האדום. "הייתי בקדנציה הקודמת של טל והמצב שונה", אמר אושרי רואש, שביחד עם ריקטס היה בעיני אנשי המועדון למצטיין של המשחק, "טל הגיע מוקדם יותר בפעם הקודמת. אני לא מתעסק במה שהיה אלא במה שיהיה. חובת ההוכחה היא עלינו השחקנים. קשה להצביע על נקודה כזו או אחרת בשינוי שטל הביא. מי שראה את המשחק ראה שינוי ביותר מנקודה אחת. ראה מחויבות ונחישות של שחקנים. טל אמר לנו שיש לנו יום אחד לשמוח ואז יש משחק עונה מול הפועל רעננה".

על התקופה שעבר באופן אישי אמר רואש: "אני הרבה מאוד שנים במועדון אבל ברגע שאתה לא משחק אתה מאבד את הביטחון. אני לא מתבייש להגיד שאני המנהיג של הפועל חיפה, אבל הייתה תקופה שאם הייתי צריך לזוז הצידה אז בשביל המועדון זזתי הצידה. אני שמח ומקווה להתקדם כי אני רעב לחזור לשחק כדורגל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן הפועל חיפה, אושרי רואש. יוסי ציפקיס
חושב על המשחק הבא מול רעננה. רואש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully