וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי יודיע על זהות מאמן קרית שמונה בעונה הבאה עד סוף מרץ

22.2.2015 / 6:40

הבעלים עדיין לא מינה מאמן לעונה הבאה ויעשה זאת בקרוב. אם בכר לא ימשיך, חסארמה המועמד המוביל. תחושת פספוס בקבוצה "יצאנו פראיירים אבל אסור לשקוע בזה אפילו יום אחד"

one

איזי שרצקי הבעלים של עירוני קרית שמונה יודיע עד סוף החודש הבא מי יאמן את הקבוצה בעונה הבאה. שרצקי נוהג בחג הפורים להודיע על זהות המאמן לעונה שאחרי אך בשלב זה הבעלים עדיין לא מינה באופן סופי מאמן לעונה הבאה ויעשה זאת עד סוף חודש מרץ. באופן טבעי, ברק בכר שמצליח מאוד בקבוצה עונה שנייה כבר הוא המועמד הטבעי להמשיך בתפקיד אך שרצקי התבטא בחודשים האחרונים לא פעם שאם המאמן יבקש שלא להמשיך הוא יעניק לו את ברכת הדרך.

שרצקי מודע לעובדה שהקבוצות הגדולות בישראל, כמו גם המועדונים המובילים בקפריסין לוטשים עיניים לכיוונו של בכר ולכן הבהיר לא פעם שאם המאמן יקבל הצעה ממועדון גדול יותר מקרית שמונה הוא ייתן לו את ברכת הדרך. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט המועמד המוביל מבחינת שרצקי אם בכר לא ימשיך הוא מאמן קבוצת הנוער סלאח חסארמה. חסארמה עובר בימים אלו קורס פרו מה שיאפשר לו לאמן קבוצה בליגת העל בעונה הבאה.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
תחושת פספוס. ברק בכר/סוכנות ג'יני

בתוך כך, בקרית שמונה חשים תחושת פספוס ענק לאור תוצאת התיקו מול הפועל רעננה אתמול. תחושת הפספוס התעצמה לאחר ההפסד של מכבי תל אביב ובקרית שמונה הרגישו אכזבה על כך שלא העפילו חזרה למקום הראשון. "אסור לנו לשמוט נקודות כאלה בייחוד שאנחנו יותר טובים", אמר שחקן בקרית שמונה, "יצאנו פראיירים אבל אסור לשקוע בזה אפילו יום אחד".

המאמן ברק בכר הבהיר שהיה מרוצה מהיכולת והמוכנות של הקבוצה אך בסופו של דבר החמצות של אחמד עאבד ושמעון אבוחצירא הביאו לתוצאת תיקו שמקרבת את קרית שמונה עד נקודה הפרש ממכבי תל אביב אך מונעת ממנה להעפיל למקום הראשון. "זה מאכזב אוד שלא ניצחנו. אנחנו בתקופה של העונה שאנחנו חייבים לקחת את הנקודות" אמר הקפטן שיר צדק, "הגענו טוב למשחק אבל עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה ובליגה אפשר לתקן. הגענו היום מוכנים וראו את זה אבל באחד אפס לא הגבנו טוב למשחק והלכנו טיפה אחורה אבל מבחינתי אני מרוצה איך שהגענו למגרש".

בכר הוסיף: "אני לא יכול להסביר למה אנחנו הולכים אחורה ואנחנו צריכים לשפר את זה. אנחנו קבוצה איכותית שצריכה לכבוש יותר שערים כדי שיהיה לנו יותר קל ואני בטוח שנשפר את הפרמטר הזה אצלנו. משחק אחד לפה או לפה לא גורם לנו להאמין פחות או יותר ואני שמח שאנחנו מוכיחים את זה אבל חובת ההוכחה היא עלינו עד סוף העונה כי כל משחק עכשיו הוא מלחמת עולם".

בקבוצה לא מתכוונים להתעמק בעימות בין צדק לעודד אלקיים, מה עוד שהשניים הבהירו ביניהם את הדברים בסיום המשחק ולטענת שחקנים אפילו חזר הביתה לאחר המשחק ביחד. כזכור, במהלך המשחק התעמתו השניים לאחר שהעירו אחד לשני ואף החליפו דחיפות אך בקרית שמונה מודעים לכך שזה משהו שהיה תוך כדי אמוציות של משחק. "זה דבר שקורה. אנחנו משחקים בדופק 180 ולא שחמט אחד מול השני. כל עוד משאירים את זה בצד אז הכל בסדר" התייחס צדק לעימות.
בקבוצה מקווים שפינאס טובראנו יהיה כשיר למפגש הגביע. השחקן שסובל מכאבים ברגלו ינסה לחזור לאימונים השבוע. גם רוג'רס קולה לא חש בטוב וסובל ככל הניראה משפעת אך גם הוא צפוי להיות כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully