וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנין: "הביטחון והאמונה חזרו לשחקנים". רואש: "הישג גדול"

21.2.2015 / 21:46

בהפועל חיפה חגגו 0:2 מפתיע על מכבי תל אביב. המאמן הטרי: "אנחנו צריכים לנחות על הקרקע כי בשבוע הבא מחכה לנו משחק הרבה יותר קשה". רואש: "טל החזיר לי את הביטחון"

one

הפועל חיפה רשמה הערב (שבת) את אחת מהתוצאות היותר מפתיעות העונה בליגת העל – 0:2 על מכבי תל אביב באצטדיון העירוני בחיפה. האדומים מהכרמל, עם טל בנין בבכורה מחודשת על הקווים, עם ניצחון ראשון אחרי קרוב לחודשיים וחצי והם התרחקו כדי שלוש נקודות מהקו האדום. בשבוע הבא הם ייצאו למשחק חוץ לא קל נגד הפועל רעננה.

טל בנין אמר: "השגנו שלוש נקודות שמאוד חשובות לקבוצה וזה מבחינתנו הדבר הכי חשוב. דיברתי עם השחקנים לפני המשחק על כל מה שיקרה אחרי המשחק במצב כזה. אני חושב שהביטחון והאמונה חזרו להם. אני שמח, אבל אנחנו צריכים לנחות על הקרקע כי בשבוע הבא מחכה לנו לדעתי משחק הרבה יותר קשה מהיום. עם משמעת טקטית הכול אפשרי. אי אפשר לשחק רק על הקטע של התלהבות, צריך סדר ומשמעת טקטית ואת זה עשיתי בצורה טובה".

על השינויים שעשה אמר בנין: "קשה לשנות הרבה דברים בזמן קצר, אבל בסך הכול אני חושב שרואים את התוצאות של העבודה - הרבה מאוד עבודה על אמונה, עבודה טקטית. רואים הרבה בחורים צעירים משחקים ועושים עבודה טובה. התפקוד של ריקטס כמגן ימני? לירן סרדל לא היה יכול לשחק אז נתתי לו לשחק בעמדה הזו. הוא מהיר ויש לו נתונים לשחק כמגן - ויצא טוב".

אושרי רואש: "מהרגע שטל הגיע הוא נתן לי המון בטחון. כשאתה לא משחק, אתה מאבד את הביטחון. עשינו היום הישג ענק. לצערי נקלענו למצב שלא רצינו מתחילת העונה. אחרי ההפסד להפועל פתח תקוה הבנו שאנחנו בסכנת ירידה. מגיע כל הכבוד לכולם על העבודה הקשה והנחישות ואני מקווה שנמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully