וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר זכתה בזהב בגרנד פרי דיסלדורף, שגיא מוקי בארד

21.2.2015 / 18:24

הג'ודוקא המתקאמבקת, שמייצגת את בריטניה, רשמה הישג מצוין, אחרי שגברה בגמר על טסדבשורן ממונגוליה וניצחה בדרך את מדליסטית הארד מאליפות העולם. שגיא מוקי זכה במדליית הארד

הג'ודוקא הישראלית אליס שלזינגר. דרור פיקלני, דרור פיקלני
הצלחה ל"בריטית". שלזינגר/דרור פיקלני, דרור פיקלני

היום השני בתחרות הגרנד פרי בג'ודו בדיסלדורף כולל הישג מצוין של הג'ודוקא המתקאמבקת, אליס שלזינגר. מי שייצגה את ישראל בשתי אולימפיאדות, וכעת מחפשת את דרכה בדרך לריו (תחת דגל בריטניה), מוכיחה שהיא בהחלט בדרך הנכונה כאשר היא השיגה ניצחונות לא פשוטים בתחרות היוקרתית וזכתה במדליית הזהב.

שלזינגר (63 ק"ג) פתחה את דרכה עם ניצחון קל על האלג'יראית אימן אגואר בעזרת וזארי ולאחר מכן איפון. בשלב הבא המתינה לה מדליסטית הארד מאליפות העולם האחרונה, טינה טרסטנייק הסלובנית. השתיים השיגו יוקו כל אחת במהלך הקרב, אבל הסלובנית נענשה פעמיים ועל כן ספגה הפסד. ברבע הגמר ניצבה מול שלזינגר נדיה באזינסקי מגרמניה וניקוד יוקו הספיק לה להגיע לחצי הגמר. מבחן אופי נוסף חיכה לשזלינגר בחצי הגמר מול מרטינה טראידוס, יריבה גרמניה נוספת, וגם שם השיגה ה"בריטית" עליונות עם ווזארי ובהמשך איפון בדרכה אל הגמר. בקרב על הזהב חיכתה לה מונחזאיה טסדבשורן ממונגוליה, מי שסיימה במקום החמישי בלונדון, וגם עליה גברה הישראלית/בריטית. ההישג של שלזינגר יסייע לה כמובן לצבור נקודות דירוג חשובות כדי להתקדם בצמרת העולמית.

אצל הגברים, שגיא מוקי (73 ק"ג) זכה במדליית הארד אחרי שניצח את מרסלו קונטיני מברזיל באיפון, וזאת אחרי שהגיע לשם דרך בית הניחומים. זה החל עם ניצחון קל על גידעון ואן זיל מדרום אפריקה באיפון, לאחר מכן הכניע חניכו של אורן סמדג'ה את חוסיין רחימלי האזרי, אבל בסיבוב השלישי מוקי הפסיד לצ'נגרים אן מקוריאה שהשיג נגדו איפון כשתי דקות מתחילת הקרב. בבית הניחומים מוקי גבר על הצרפתי גיום צ'איין בזכות איפון.

עוד במהלך היום: ליאור וילדיקן (70 ק"ג) הודחה בסיבוב הראשון על ידי יריבה טורקיה.

* בעקבות ביטולה של אליפות אירופה שהייתה אמורה להתקיים בגלזגו במהלך חודש אפריל על רקע מחלוקת בין איגוד הג'ודו האירופי להתאחדות הבריטית באשר לנותן החסות, התקבלה החלטה כי המשחקים האירופיים שייערכו הקיץ בבאקו ישמשו כאליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully