וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אם ננצח את בית"ר, נשים חותמת על הפלייאוף העליון"

עוזר מאמן מכבי פתח תקוה, שיחליף יחד עם עומר גולן את בן שמעון, הדגיש את חשיבות המשחק באסיפה. התלבטות בנוגע לסולארי וגולדנברג (20:30, ספורט 1), גיא לוי צפו באלופת אירופה בפעולה. לוי לממן: "שים לב לתנועה של איסקו". דסה ישמש כקפטן, אזולאי אמור לפתוח

מחזור 23מחצית22/02/2015
מכבי פתח תקוה
    0
      בית"ר ירושלים
      one

      טריוויה

      * בפעם האחרונה שבית"ר ירושלים הגיעה למשחק חוץ במושבה בעונה שעברה היא ניצחה 1:3. איציק כהן כבש אז את שער הבכורה שלו בקבוצה. מכבי פתח תקוה אגב, הוליכה 0:1 משער של עומר גולן, שכיום נמנה על הצוות המקצועי של המלאבסים.

      * לידור כהן גדל במכבי פתח תקוה ועבר בקיץ לבית"ר. דני פרדה גדל גם הוא במלאבס ועבר לבירה בחלון ההעברות של ינואר אשתקד. שמוליק מלול הושאל מבית"ר טוברוק למכבי פתח תקוה בענוה שעברה ונמכר לבית"ר בקיץ.

      * לבית"ר 46% הצלחה במשחקי החוץ לעומת 44% במשחקי הבית.

      * גיא לוי פגש את מכבי פתח תקוה העונה במדי בני סכנין וסיים ב-1:1 במשחק שנערך באשדוד עקב המהומות בצפון.

      * שני הקפטנים הקבועים של בית"ר, אופיר קריאף ודושאן מאטוביץ', ייעדרו מהמשחק. אלי דסה יענוד את סרט הקפטן.

      *שני שחקנים כיכבו בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצות: אורי אוזן, שעזב לאחרונה את בית"ר כעוזר מאמן, ועומר גולן, המנהל המקצועי של מכבי פתח תקוה. המאזן של אוזן: שער ניצחון בפנדל, גול עצמי שהוביל להפסד. המאזן של גולן: שלושה שערים.

      *בששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הובקעו ארבעה פנדלים ושני שערים עצמיים.

      *בית"ר אוהבת לשחק בפתח תקוה. מתוך 23 המפגשים האחרונים שלה, היא ניצחה ב-14. רק שניים הסתיימו בתיקו.

      שחקן נבחרת ספרד הצעירה, איסקו. ברני ארדוב
      איסקו. חנן ממן ילמד?/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות

      מכבי פתח תקוה

      במכבי פתח תקוה יודעים שהחיסרון של רן בן שמעון משמעותי מאוד, אבל מחר יעמדו צמד מאמנים שינסו לחלוק את הניסיון שלהם במועדון כדי להבטיח כמעט בוודאות מקום בפלייאוף העליון. בפעם האחרונה שלוזון עמד על הקווים זה היה גם כן בצמד, יחד עם קובי רפואה. הקבוצה ניצחה את הפועל חיפה במחזור האחרון בעונה שעברה בדקה ה-91' ונשארה בליגה, ולוזון המשיך כעוזרו של בן שמעון. גולן, המנהל המקצועי, הפך בעונה החולפת לצינור שמקשר בין השחקנים להנהלה ומעורב מאוד בענייני רכש.

      פתח תקוה קיימה את האימון המסכם רק הערב, וממנו עולה כי דויד סולארי יערוך כנראה את הופעת הבכורה שלו בקבוצה. סולארי התאושש מהפציעה שלו. יחד איתו צפוי לפתוח בחלק הקדמי גם יואכים מונונגה, שחזר מחופשת מולדת לרגל הולדת בנו. מי שיחסר לצמד המאמנים במרכז ההגנה הוא כמובן עומר דנינו שהורחק במחזור הקודם. תומר אלבז או חגי גולדנברג עשויים להחליפו. נאור פסר לא בסגל בגלל פציעה. גם גידי קניוק, אלמוג אוחיון ויניב שגב לא בסגל, מסיבות מקצועיות. גם יובל יעקובוביץ' עדיין פצוע ולא יהיה בסגל. ההערכה היא שמרואן קבהא ובריאן חרסיסיץ' יפתחו במרכז השדה, ואילו ההתלבטות המרכזית היא האם לפתוח עם סולארי בהרכב או לשלב אותו במהלך המשחק ולפתוח עם חגי גולדנברג, שעשוי לפתוח גם בחוליית ההגנה, במרכז המגרש. ייטב לוזון הקריא את ההרכב הצפוי של בית"ר ירושלים ואמר: "זה משחק חשוב, משחק שאם ננצח אותו אז אנחנו שמים את החותמת על הפלייאוף העליון".

      מנהלת הליגה אישרה כצפוי לקיים את הטקס לזכרו של השר לשעבר, אורי אורבך ז"ל. הטקס יתקיים כארבע דקות לפני תחילת המשחק (20:26), במהלכו האוהדים ימחאו כפיים לזכרו של השר וכן יוקראו מספר מילים לזכרו. במכבי פתח תקוה בירכו על ההחלטה ואמרו: "חשוב מאוד שהמנהלת אישרה את קיום הטקס. נכבד את זכרו של אורבך, שהיה אוהד הקבוצה".

      sheen-shitof

      מאריכים את האקט

      כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

      בשיתוף "גברא"
      דויד סולארי שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
      יערוך הופעת בכורה במלאבס? דויד סולארי/אדריאן הרבשטיין

      בית"ר ירושלים

      בית"ר ירושלים ערכה אימון בפארק ליד בית המלון רמדה בו שוהים השחקנים הירושלמים של הקבוצה, זאת לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה מחר (ראשון, 20:30, ספורט 1) במושבה. בית"ר אמורה הייתה להתאמן במגרשה של טוברוק, אך בשל העיכוב בפינוי המגרשים העדיף המאמן גיא לוי לעשות אימון מעט שונה בסמוך למלון, בעיקר בשל העובדה שביומיים שלפני הקבוצה ערכה אימונים קשים. היום היא אמורה להתאמן במגרשה של טוברוק.

      שחקני הקבוצה צפו בווידאו של נבחרת ספרד כאשר המאמן הסביר להם: "תסתכלו על השקט שלהם, על הנעת הכדור מרגל לרגל. ככה אנחנו צריכים לשחק. לא למהר ולא להילחץ ולהעיף כדורים למעלה. אנחנו צריכים לשלוט במשחק עם הנעת הכדור ולשחק עם שקט, אין שום סיבה להילחץ". לחנן ממן אמר המאמן: "שים לב לאיסקו ולתנועה שלו כשהוא בא מאחור". כאשר ססאר ארסו הספרדי ראה את הווידאו הוא אמר: "זה כדורגל". אגב, אנקדוטה מעניינת היא שגיא לוי עלה עם הנבחרת הצעירה של ישראל ב-2007 לאליפות אירופה, כאשר מנגד ארסו והנבחרת הצעירה של ספרד נכשלו במוקדמות ולא הגיעו לאותה האליפות.

      בקבוצה שקלו להעלות למשחק את הקפטן אופיר קריאף עם זריקה, אך בסופו של דבר הרעיון ירד מן הפרק. ללא קשר, מי שאמור להחליפו בהרכב הוא שלומי אזולאי אשר פתח בשני המשחקים האחרונים על הספסל ונכנס כמחליף. המאמן עדיין מתלבט בין עומר אצילי ללידור כהן, כשרק לקראת המשחק יחליט לוי באופן סופי. שמוליק מלול יחליף את דושאן מאטוביץ' המוצהב. מלול לא זכה לדקות משחק מאז ההפסד בטדי 3:0 להפועל באר שבע. מעל 3,000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה למושבה.

      ססאר ארסו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      ססאר ארסו. יחזור לעצמו?/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      מכבי פתח תקוה: דויד סולארי

      הארגנטינאי של מכבי פתח תקוה הגיע על תקן שחקן שאמור לייצר יותר מספרים בחלק הקדמי. מלבד העונה השניה בקריית שמונה, בה סבל מפציעה, הוא שומר על מאזן קבוע של חמישה שערי ליגה בעונה בישראל. העונה הוא כבר עם חמישה ובפתח תקוה מקווים שהוא רחוק מלגמור את התחמושת. האם נראה את השחקן היצירתי מעונת האליפות של קריית שמונה, או אחרי השיא?

      בית"ר ירושלים: ססאר ארסו

      הספרדי לא הגיע לשני המשחקים האחרונים של בית"ר. גיא לוי יהיה חייב את הבלם המוביל שלו במיטבו על מנת להתמודד מול אחת הקבוצות הטקטיות ביותר בליגה. אם הוא לא יגיע למשחק, הקבוצה מהבירה תהיה בבעיה גדולה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלי חכמון
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 5500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully