וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: גילי כהן סיימה חמישית בגראנד פרי דיסלדורף

20.2.2015 / 20:09

מדליסטית הארד מאליפות אירופה השיגה שלושה ניצחונות, אבל נוצחה בחצי הגמר על ידי יינגנן מה מסין והפסידה גם בבית הניחומים. שירה ראשוני ניצחה את האלופה האולימפית וסיימה שביעית

גילי כהן ג'ודוקא ישראלית. ברני ארדוב
שני ההפסדים מנוע ממנה להגיע לקרב על המדליה. גילי כהן/ברני ארדוב

גילי כהן (52 ק"ג) סיימה היום (שישי) במקום החמישי בגרנד פרי דיסלדורף, אבל בהחלט יכולה לראות את עצמה מאוכזבת בעקבות שני ההפסדים האחרונים שלה בתחרות, בחצי הגמר ובבית הניחומים. מדליסטית הארד מאליפות אירופה ניצחה בעזרת יורו בסיבוב הראשון את פיי-ג'ו ליין מטייפיי, המשיכה עם ווזארי נגד מירנה וולפסלג ההולנדית וברבע הגמר היא השיגה יוקו שהספיק לה נגד ההונגריה ברברה מארוס.

אלא שבחצי הגמר, מסלול הניצחונות של כהן נקטע כאשר היא פגשה את יינגנן מה מסין, מי שסיימה במקום החמישי באליפות העולם בשנה שעברה. הקרב עצמו היה צמוד, השתיים לא השיגו ניקוד, אבל כהן ספגה עונש אחד יותר מיריבתה והפסידה בדרך לבית הניחומים. במאבק על מדליית הארד כהן ספגה שני יוקו ממארין קראח הגרמניה, ובכך סיימה את דרכה במקום החמישי.

שירה ראשוני (48 ק"ג) סיימה במקום השביעי אחרי טורניר מוצלח. ראשוני גברה בסיבוב הראשון על יאן וונג שור מהונג קונג בעזרת יוקו ו-ווזארי, ומשם הגיעה ההפתעה הגדולה מבחינתה כאשר היא התגברה על האלופה האולימפית שרה מנזס הברזילאית. השתיים לא השיגו ניקוד, אבל מנזס ספגה עונש אחד שעלה לה ביוקר והעלה את ראשוני לסיבוב השלישי שבו היא הפסידה למוניקה אוגוראנו הרומניה, שהשיגה מולה יוקו. גם בבית הניחומים דרכה של ראשוני לא צלחה והיא הפסידה לאיטלקיה ולנטינה מוסקאט.

אחד המוקדים המעניינים בתחרות מחר תהיה בקטגוריית עד 63 ק"ג כאשר אליס שלזינגר, תחת דגל בריטניה, תנסה לצבור נקודות דירוג חשובות בדרך לריו. שלזינגר אמורה לפגוש את האלג'יראית אימנה אגואר.

אצל הגברים, אכזבה נרשמה בגזרתו של טומי ארשנסקי (60 ק"ג) שהודח כבר בסיבוב הראשון על ידי אלברט אוגוזוב הרוסי, שהשיג ווזארי. טל פליקר (66 ק"ג) ניצח קרב אחד והפסיד בשני. גולן פולק הפסיד בקרבו היחיד לבאול אן הקוריאני בווזארי.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully