וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אחד ממשחקי המחזור יידחה, הוא יושלם עד יום רביעי

20.2.2015 / 13:31

מזג האוויר הסוער עלול להוביא לביטול משחקים, כאשר בעיקר מדובר במפגשים בין סכנין להפועל פתח תקוה ובין קרית שמונה לרעננה. על פי התקנון, אי אפשר להתחיל את המחזור הבא לפני שהנוכחי מושלם. במנהלת ינסו לשחק כבר בראשון או בשני במקרה של דחייה

מנשה משיח שופט כדורגל במשחק המבוטל בין עירוני קרית שמונה מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
שהגשם לא יפריע הפעם/סוכנות ג'יני

במנהלת הליגה ובהתאחדות לכדורגל עוקבים בדריכות אחר ההתפתחויות בנושא מזג האוויר, בייחוד בצפון הארץ, שם אמורים להיערך במחזור הקרוב שני משחקים במסגרת ליגת העל, כאשר בני סכנין תארח את הפועל פתח תקוה ועירוני קרית שמונה את הפועל רעננה.

בעוד שבקרית שמונה מעריכים שאם הסערה אכן תסתיים עד שעות הצהריים המוקדמות, המשטח שלהם יהיה מוכן למשחק, הרי שבסכנין קיום המשחק נמצא בספק גדול מאוד. בשלב זה, במנהלת לא דוחים את המשחק בדוחא והכוונה היא להמתין עד מחר ולראות האם מזג האוויר מתייצב והאם כר הדשא ראוי למשחק.

לוואלה ספורט נודע כי לפי התקנון, המחזור הבא לא יוכל להיפתח לפני שהמחזור הנוכחי יושלם ולכן, אם אחד משני המשחקים המדוברים (או כל משחק אחר) יידחה, הוא ייאלץ להיות משוחק עוד במהלך השבוע הקרוב. אם יהיה זה משחקה של קרית שמונה, הוא צפוי להיות מושלם כבר ביום ראשון, שכן ביום רביעי מחכה לקבוצה משחק גביע מול מכבי תל אביב. אם המשחק בסכנין יהיה זה שיידחה, הוא יושלם או ביום ראשון או ביום שני.

מכשול נוסף אגב, הוא העובדה שליגת האלופות נערכת השבוע, בימים שלישי ורביעי, ב-21:45 שעון ישראל. על פי תקנות אופ"א, חל איסור על קיום משחקים בליגות השונות בזמן משחקי ליגת האלופות ולכן, אם המשחק של סכנין בכל זאת יוזז לשלישי או רביעי, הוא יהיה חייב להיפתח לכל המאוחר בשעה 19:30 (בשל אותה סיבה, גם משחק הגביע בין קרית שמונה למכבי תל אביב ברביעי ייצא לדרך בשעה זו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully