וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן דייגו ואוקלנד הציגו תכנית לבניית אצטדיון חדש בלוס אנג'לס

20.2.2015 / 11:56

הצ'ארג'רס והריידרס הבהירו שהם מתקשים למצוא פתרונות לאצטדיונים הביתיים בשווקים המקומיים שלהם והמעבר המשותף לעיר המלאכים בהחלט אפשרי בעתיד הקרוב. ראסל ווילסון: "אשקר אם אומר שלא חשבתי על היארד האחד הזה ב-17 הימים האחרונים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ככה זה אמור להראות. האצטדיון המתכונן של הריידרס והצ'ארג'רס/מערכת וואלה, צילום מסך

האם ה-NFL ניצבת בפני שינוי משמעותי? סן דייגו צ'ארג'רס ואוקלנד ריידרס הציגו הלילה (בין חמישי לשישי) תכנית לבניית אצטדיון משותף, בקרסון, קליפורניה, פרבר שנמצא כרבע שעה דרומית מלוס אנג'לס. האצטדיון המוצע ייבנה בעלות של 1.7 מיליארד דולר במימון פרטי ושתי הקבוצות יחלקו את זמן השימוש בו במקרה של מעבר של שתיהן ללוס אנג'לס.

אוקלנד וסן דייגו הוציאו הודעה משותפת, בה נאמר שבמשך שנים רבות הן עובדות בשווקים המקומיים שלהן בניסיון למצוא פתרונות לבניית אצטדיון חדש וששתיהן מתכננות להמשיך במאמצים גם בשנה הנוכחית, אולם במקביל, הקבוצות מתכוונות לשמור על בניית האצטדיון ב-LA כאופציה למעבר.

* ג'ון אלווי הבהיר שאם הקבוצה לא תצליח להגיע בימים הקרובים לעסקה חדשה מול דמאריוס תומאס, היא תשתמש בתג הפרנצ'ייז שלה על התופס: "המטרה שלנו היא לסגור מולו משהו. אנחנו רוצים את דמאריוס אצלנו".

* ראסל ווילסון פרסם סרטון וידיאו אישי בן קצת יותר מארבע דקות ובו אמר: "יארד אחד. אשקר אם אומר שלא חשבתי על היארד האחד הזה ב-17 הימים האחרונים. כולם רוצים לדעת איך אני מרגיש. ובכן, זה מסובך. ירדתי מהמגרש באריזונה וראיתי את האכזבה של האוהדים שלנו ביציעים וזה היה אכזרי. איך לא ארגיש שאכזבתי אותם? ניסיתי להישאר חיובי, אבל אני לא מושלם. התרחקתי מהמשחק כמעט שלושה שבועות, ניסיתי לברוח ולנקות את הראש, אבל למעשה מעולם לא הרגשתי רעב יותר לחזור ולנסות להגיע לסופרבול 50".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully