וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות מזג האוויר: ההכנות של ירושלים לגמר הגביע נמשכות כרגיל

20.2.2015 / 11:04

בקבוצה ביקשו מהשחקנים שגרים מחוץ לעיר להישאר בדירה בירושלים ושמו את הצוות המקצועי במלון. האימון יבוטל רק במקרה של סופת שלגים. בעירייה רצו להכין במה לחגיגות הזכייה, במועדון הבהירו שאין צורך

שחקני הפועל ירושלים עם ליאור אליהו. קובי אליהו
ההכנות נמשכות כרגיל למרות הסופה/קובי אליהו

למרות מזג האוויר הסוער, בהפועל ירושלים ממשיכים בהכנות כרגיל לקראת גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב, שאמור היה להיערך אמש (חמישי), אך נדחה ליום ראשון. בשל הסערה המתחוללת בבירה, שם גם ייערך המשחק בארנה הביתית של האדומים, ביקשו בקבוצה מהשחקנים שמתגוררים מחוץ לעיר להישאר בדירה בירושלים ולא לחזור לתל אביב. הצוות המקצועי של ירושלים שוכן במלון בעיר.

נכון לרגע זה, אימון הקבוצה צפוי להיערך כרגיל ובירושלים הבהירו שהוא יבוטל "רק אם תהיה סופת שלגים". במקרה שתהיה בעיית גישה לארנה, במועדון יעזרו בגורמים הרלוונטים על מנת לסייע לצוות ולשחקנים להגיע לאימון.

ראשי הקבוצה קיבלו לא מעט טלפונים לאורך היממה האחרונה מאוהדים שמנסים למצוא כרטיס למשחק, זאת לאחר שכבר ביום הראשון של המכירה אזלו כל 4,000 הכרטיסים שהוקצו לירושלים. אגב, עיריית ירושלים תכננה להכין מראש במה לחגיגות הזכייה בגביע, אולם אנשי מכבי תל אביב תהו לגבי המהלך ואילו בהפועל ירושלים הבהירו לעירייה כי אין סיבה להכין במה כזו מראש.

בקבוצה ממשיכים במשא ומתן עם גל מקל, כאשר גם מכבי תל אביב הבהירה לשחקן כי היא מעוניינת להחתים אותו על חוזה ארוך טווח. כפי שפורסם כאן אתמול, ירושלים מציעה למקל יותר מחצי מיליון דולר נטו לעונה וסעיף יציאה ל-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully