וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בחיפה: "מיצ'ל מאוכזב מהיחס. הקהל גמר אותו"

20.2.2015 / 9:07

שחקנים יצאו להגנת הקשר, שהלין על קללות מהיציע: "שיחק בליגה הראשונה בספרד, איפה נשמע שיקבל יחס כזה?". גורם על סאגת הכרטיסים: "המנהלת לא מתערבת? יש תקנון". בוקולי וראיוס לא התאמנו

שחקנים במכבי חיפה העידו במהלך השבוע כי הקשר האחורי מיצ'ל נראה מצוברח בעקבות היחס של הקהל אליו. במשחקים האחרונים בהם שותף זכה מיצ'ל לשריקות בוז, ולחבריו הוא דיווח כי הוא מתקשה לתפקד תחת הלחץ שנוצר. "אפשר להבין את מיצ'ל, הוא מאוד מאוכזב כי הקהל גמר אותו במשחקים האחרונים. שחקן מחליף צריך ביטחון, אבל אם הוא נכנס ומקבל קריאות איזה תרומה מצפים שהוא יביא למגרש? יש כאן המון שחקנים שחושבים שהוא כישרון בלתי רגיל, אבל לא יכול להראות את הפוטנציאל שלו. זה שחקן ששיחק בליגה הראשונה בספרד, איפה נשמע שהוא יקבל יחס כזה? כולם כאן בטוחים שאם הוא יזכה לתמיכה התחרות על ההרכב תהיה קשה מאוד". אותם שחקנים ביקשו מהקהל להירתם ולעודד אותו במשחק הקרוב מול הפועל תל אביב, במידה וישחק. גוסטבו בוקולי לא התאמן היום ולא נראה שיהיה בסגל. גם רובן ראיוס לא התאמן והוא בספק למשחק. מרקו בלבול לא תרגל את ההרכב למשחק, אבל סביר להניח שלא ישנה את זה שניצח בבלומפילד. בלבול מאוד מרוצה דווקא מהשיפור בחלק ההגנתי במחזורים האחרונים.

במועדון שוקלים להגיש תביעה נגד הפועל תל אביב לתובע התאחדות, בבקשה שזה יאשר להביא את סאגת הכרטיסים לדיון בבית הדין, ובכך לחייב את האדומים להעלות את מחירי הכרטיסים שהופצו לחברי העמותה (25 שקלים, בסבסוד), או להוריד את המחירים לאוהדי מכבי חיפה (99 שקלים, כולל עמלה). במועדון היה מי שהופתע אתמול מהחלטת מנהלת הליגה שלא להתערב במחירי הכרטיסים. גורם בקבוצה אמר אתמול: "המנהלת לא מתערבת? יש תקנון של ההתאחדות שקובע שהיא חייבת להתערב. אם צריך נפנה לתובע ההתאחדות". במקביל, חיפה כבר שלחה אתמול הודעה לאוהדים שזכו באפשרות לרכוש כרטיס למשחק.

מיצ'ל שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"כולם כאן בטוחים שאם הוא יזכה לתמיכה התחרות על ההרכב תהיה קשה מאוד". מיצ'ל/ברני ארדוב

בהתאם לשאלה באיזה פלייאוף תשחק, בחיפה יחליטו מתי להתחיל בהכנות לעונה הבאה. אם היא תשחק בפלייאוף התחתון, ההכנות יחלו מיד לאחר שתבטיח את ההישארות בליגה. אם תשחק בעליון, ההכנות יחלו מיד לאחר שתבטיח את מיקומה. מספר מועמדים לתפקיד הבלם עלו על הפרק ובניהם: שיר צדק, טל בן חיים ודן מורי. ההערכה היא שלפחות אחד מהם יגיע בעונה הבאה. את צדק חיפה תנסה לרכוש לפני סיום העונה כדי להבטיח בלם צעיר יחסית (באוגוסט יהיה בן 26) לשנים הקרובות. גם לארי קאיודה מועמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully