וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הקהל לא נגדי, אבל יש פער בין הציפיות"

19.2.2015 / 13:06

מאמן הפועל באר שבע התייחס לקריאות נגד הקבוצה: "אם אין אליפות אומרים שצריך לסגור את המועדון, זה לא נכון. אם אחרות משחקות פחות טוב ומנצחות אומרים שזה אופי". פאיוביץ' בתמונת ההרכב לנתניה במקום טהא

one

"אני מרגיש טוב בבאר שבע ולא חושב שהקהל הוא נגדי. להיפך. יש עשרות או מאות שתומכים, אבל תמיד יש פער בין הציפיות כי כולנו רוצים אליפות ואין מישהו שלא חולם על כך, אבל לומר שאם אין אליפות או מאבדים נקודות במשחק כזה או אחר אז צריכים לסגור את המועדון, זה לא נכון". כך אמר מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי הבוקר (חמישי) לפני אימון הקבוצה לקראת המשחק נגד מכבי נתניה בשבת, והתייחס ליחס של חלק מהקהל כלפי הקבוצה. לוי המשיך: "אנחנו עושים עונה מצוינת זו שנה שנייה ברציפות. הפכנו להיות קבוצת צמרת לגיטימית. חשוב להיכנס לפרופורציות. בחודש האחרון ניצחנו שלוש פעמים ופעם אחת סיימנו בתיקו ושמענו תסיסה ואנשים שלא מרוצים. אני לא יודע מאיפה זה מגיע, לא חושב שזה נורמלי ונכון אבל רוב הקהל הוא טוב. אני רוצה לתת במה לאלפים האלה". כזכור, לאחרונה דיווחנו כי שחקני הפועל באר שבע טענו שהקריאות נגד של הקהל אינן מוצדקות, וזאת לאור המטרות שהציבה אלונה ברקת בתחילת העונה - הגעה לאירופה.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
". אני לא יודע מאיפה זה מגיע, לא חושב שזה נורמלי ונכון אבל רוב הקהל הוא טוב". אלישע לוי/יוסי ציפקיס

לוי נשאל על היחס שמקבלות קבוצות הצמרת האחרות: מכבי תל אביב וקריית שמונה. "כשמכבי תל אביב או עירוני קריית שמונה משחקות פחות טוב ומנצחות אומרים שזה עניין של אופי, כשזה קורה לנו אומרים שזו יכולת לא טובה. אצלנו יש אופי, וגם יכולת ברוב המקרים. אם צריך, מנצחים בשיניים. השנה אנחנו מאבדים יותר נקודות בחוץ, אבל גם לוקחים יותר נקודות. אנחנו צריכים לשפר את הרמה של המשחק, לצמצם את הפערים וללכת קדימה. לנתניה חסרים שחקנים? יגיעו אחרים". על אביתר אילוז, שעשוי להישאר בהרכב, אמר המאמן: "צריך לתת לו מילה טובה. הוא לא שכח לשחק כדורגל. למשחק הקרוב אעשה שיקול מי ישחק. זה דבר בריא למאמן". עדיין לא ברור האם זה יהיה ההרכב הסופי של אלישע לוי למשחק, אבל היום הוא תרגל את הבלם טומיסלב פאיוביץ' במקום לואי טהא. האחרון נראה מעט מצוברח לאחר שלא פתח במשחק האחרון. אביתר אילוז תורגל במקום בן ביטון.

כפי שפרסמנו שלשום, במועדון חושדים שהשוער אוסטין אג'ידה מחזיק בהצעה ממכבי תל אביב. יחד עם זאת, במועדון טוענים כי השוער מביע נכונות להמשיך במשא ומתן. בבאר שבע יגישו לאג'ידה הצעה משודרגת, ואז יתברר סופית האם ימשיך בקבוצה, או שאלונה ברקת תחליט ללכת על שוער ישראלי, דוגמת אופיר מרציאנו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
טומיסלב פאיוביץ' שחקן הפועל באר שבע. יותם רונן
תורגל בהרכב. פאיוביץ'/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully