וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי פיצג'רלד בדרך לחוזה ארוך טווח באריזונה

18.2.2015 / 18:29

התופס עומד לסיים את הקריירה כקרדינל לאחר שהוא והקבוצה בה שיחק ב-11 עונותיו בליגה עד כה קרובים לסיכום. הקאובויס מתכננים לשים תג פרנצ'ייז על דז בריאנט. גילויים חדשים בחקירת "דפלייט-גייט"

לארי פיצג'רלד אריזונה קרדינלס. Rick Scuteri, AP
לא הולך לשום מקום. פיצג'רלד/AP, Rick Scuteri

לארי פיצג'רלד עומד להישאר קרדינל לכל חייו. על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, התופס המצוין נמצא על סף השלמת עסקה חדשה וארוכת טווח עם אריזונה, כזו שתשאיר אותו כמעט בוודאות במדי הקבוצה עד לסיום הקריירה שלו. פיצג'רלד בן ה-31, ששיחק באריזונה בכל 11 העונות שלו בליגה עד כה, אמור היה להרוויח 16 מיליון דולר בעונה הקרובה, אבל כפי שהצהירו מראש באריזונה, אחת המטרות הגדולות שלהם בפגרה הנוכחית הייתה להבטיח את הישארותו גם מעבר ל-2015 וכעת, נראה שזה בדיוק מה שעומד לקרות, כאשר העסקה החדשה גם אמורה לפנות לקרדינלס מקום בתקרת השכר ולאפשר לקבוצה להסתער על אחד הכוכבים הגדולים שיהיו בשוק השחקנים החופשיים.

* אחד מאותם שחקנים שהיו אמורים להיות חופשיים היה דז בריאנט, אלא שסגן נשיא הקאובויס, סטיבן ג'ונס, הודיע שהקבוצה ככל הנראה תשתמש בתג הפרנצ'ייז שלה על השחקן. דאלאס חייבת להחליט סופית עד השני במרץ ותוכל לעשות זאת החל מיום שני הקרוב. הליגה טרם פרסמה את תקרת השכר לעונה הבאה, כך שהקאובויס לא יודעים עדיין כמה התיוג של בריאנט יעלה להם, אולם ההערכות מדברות על 13 מיליון דולר עבור כל תופס שיתויג.

* גארי קוביאק, המאמן החדש של דנבר, אמר: "אני מצפה לכך שפייטון מאנינג יחזור אלינו בעונה הקרובה. אנחנו רוצים לשחק איתו, הארגון הזה ניצח איתו הרבה משחקים ורוצה להמשיך לעשות זאת. הוא וג'ון אלווי עובדים על התהליך של החזרה שלו והכול מתנהל בהתאם לתוכניות".

* הקומביין עומד לצאת לדרך באינדיאנפוליס ומי שבוודאי ימשוך הרבה תשומת לב הוא מרקוס מריוטה. הקוורטרבק מאורגון, שעשוי להיבחר ראשון בדראפט, הודיע שיזרוק לעיני הסקאוטים, זאת לאחר שהכתף בה נפצע בחצי גמר פלייאוף המכללות החלימה. טרם ברור אם גם ג'יימיס ווינסטון יזרוק בקומביין.

* ועוד מהקומביין: ג'וש מקאון, ששוחרר מטמפה ביי, נפגש עם ראשי שיקגו ברס והוא עשוי לחזור לקבוצה.

* התוכנית "מחוץ לקווים" של ESPN פרסמה כי מחקירת "דיפלייט-גייט" עולה כי אחד מעובדי חדר ההלבשה של הפטריוטס, שנמצא בארגון כבר למעלה מעשור ואחראי על חדר ההלבשה של השופטים באצטדיון מאז 2008, ניסה להעביר לאחד משופטי המשחק כדור בלתי מאושר לשימוש הקבוצות המיוחדות לפני גמר ה-AFC מול אינדיאנפוליס. כל הכדורים נבדקים לפני המשחק ואלה שמיועדים לקבוצות המיוחדות מסומנים באות K, אולם העובד, ג'ים מקנאלי, מסר לשופט גרג ייט כדור שלא סומן. המניע לפעולה של מקנאלי איננו ברור כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully