וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה האריך את חוזהו בבית"ר ירושלים בשלוש וחצי עונות

18.2.2015 / 17:02

כפי שפורסם בוואלה ספורט, המגעים בין המגן לאלי טביב הבשילו, ואפשרו לשחקן הנבחרת הצעירה לחתום מחדש על חוזה ארוך טווח: "מאושר, בית"ר זה הבית". עקב הסופה: הקבוצה תתאמן בנתניה

one

אלי דסה חתם היום (רביעי) באופן רשמי על חוזה חדש לשלוש שנים וחצי בבית"ר ירושלים. מגן הקבוצה, לשעבר קפטן הנבחרת הצעירה של ישראל, ניהל משא ומתן עם הבעלים אלי טביב במשך כשלושה חודשים, אך לפני כשבוע וחצי פרסמנו כי המגעים התקדמו על מנת להשלים את החתימה.

אלי דסה אמר לאחר החתימה: "אני מאושר, בית"ר ירושלים זה הבית שלי ואני שמח להמשיך במועדון. אני מאמין שאצדיק את האמון שנתן בי אלי טביב והמועדון".

דסה בן ה-22.5 ערך ב-2010 את הופעת הבכורה שלו בקבוצת הבוגרים של בית"ר ירושלים, במשחק גביע הטוטו נגד הפועל אשקלון. בשנתיים האחרונות הפך לשחקן הרכב אצל הירושלמים, כאשר העונה רשם 19 הופעות בהרכב וכבש שער אחד, במחזור הרביעי נגד הפועל עכו (1:1). עם הנבחרת הצעירה שיחק ביורו 2013 שנערך בארץ.

בשבוע שעבר פרסמנו: פריצת דרך במו"מ בין בית"ר לאלי דסה

אלי דסה שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
נשאר בבית"ר. אלי דסה/אדריאן הרבשטיין

בשל השלגים הצפויים בירושלים, בבית"ר ירושלים החליטו לא לקחת סיכון וכבר ביום חמישי יעברו כל השחקנים הירושלמים של הקבוצה לשהות באיזור המרכז עד לאחר המשחק נגד מכבי פתח תקוה במושבה ביום א'. בית"ר תתאמן בימים אלה בנתניה במתקניה של בית"ר טוברוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully