וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה להתאחדות: אשרו דקת דומיה לזכרו של אורבך

18.2.2015 / 9:30

טקס לזכרו של השר, אוהד הקבוצה, צפוי להיערך לפני המשחק מול בית"ר. לוזון וגולן החלו להכין את הקבוצה. הקשר יניב שגב הצטרף לסגל הקבוצה הבוגרת

עריכה: גדי וינסטוק

בסרטון: ההלוויה של השר אורי אורבך ז"ל

מכבי פתח תקוה ביקשה אתמול (שלישי) מההתאחדות לכדורגל לבצע טקס דקת דומיה לזכרו של השר לשעבר אורי אורבך ז"ל, שהלך שלשום לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה. אורבך היה אוהד של מכבי פתח תקוה, הכיר מקרוב את יו"ר ההתאחדות לשעבר אבי לוזון, והגיע מעת לעת למשחקי הקבוצה. בהתאם לכך, במועדון הודיעו כי שלחו נציג להלווייתו כדי לכבד את זכרו. אם הבקשה תאושר, הטקס יתבצע לפני המשחק ביום ראשון (20:30) מול בית"ר ירושלים.

חבר הכנסת אורי אורבך בועדה לביקורת המדינה, ינואר 2011. עומר מירון
הגיע מדי פעם גם למשחקים. אורבך ז"ל/עומר מירון

הקבוצה זכתה ליומיים חופש ואתמול החלה בהכנות למשחק. כזכור, רן בן שמעון ייעדר מהמשחק ומי שמחליפים אותו על הקווים הם עוזרו ייטב לוזון והמנהל המקצועי עומר גולן. הקשר יואכים מונונגה המריא אתמול לבלגיה כדי לקחת חלק בהולדת בנו. מחר יחזור הקשר לארץ ויהיה בסגל למשחק. מספר שחקני מפתח ספגו את הצהוב הרביעי שלהם העונה, ובמועדון חוששים מסגל חסר בשלב המכריע של העונה, שייקבע האם הקבוצה תשחק סופית בפלייאוף העליון. מונונגה, גידי קניוק, בריאן חרסיסיץ' ודור אלו יתבקשו לנקוט במשנה זהירות. במועדון החליטו כי הקשר יניב שגב, שחזר לישראל מהליגה בדרום אפריקה, יצטרף רשמית לקבוצה הבוגרת. השחקן כבר מתאמן בקבוצה ויהיה חלק מהסגל שלה בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully