וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס רודריגז פרסם מכתב: "לוקח אחריות מלאה, מתנצל ומתחרט"

18.2.2015 / 8:32

כוכב ניו יורק יאנקיז מתכונן לחזרתו למגרשים אחרי עונה שלמה בה היה מושעה בשל שימוש בחומרים אסורים. עוד קודם לכן, הוא פנה לאוהדים: "אני יודע שיש כאלה שלא יאמינו לי כרגע וזו אשמתי"

שחקן ניו יורק יאנקיז אלכס רודריגז. Winslow Townson, AP
ימשיך ביאנקיז? רודריגז/AP, Winslow Townson

עונת הבייסבול מתקרבת ומי שמנסה לחזור לעניינים הוא אלכס רודריגס. כוכב ניו יורק יאנקיז לא שיחק בכלל במהלך העונה החולפת, בה היה מושעה בשל שימוש בחומרים אסורים. עדיין לא ברור אם איי רוד והפסים ימשיכו יחד, אולם בקבוצה הציעו לתת לשחקן, שעדיין חולם לשבור את שיא ההומראנים של בארי בונדס, את חדר התקשורת שלהם על מנת שיוכל לקיים מסיבת עיתונאים רשמית.

אלא שבמקום, רודריגס בחר להיות יצירתי והעביר מכתב, בכתב ידו, לתקשורת. במכתב, הוא התנצל על כל מה שאירע לאורך הדרך: "אני לוקח אחריות מלאה על המעשים שלי, שהובילו להשעייתי מעונת 2014", כתב רודריגס, "אני מתחרט על כך שהפעולות שלי הפכו את המצב לגרוע יותר ממה שהוא היה צריך להיות. ל-MLB, ליאנקיז, למשפחת סטיינברנר, לארגון השחקנים ולכם, האוהדים, אני רק יכול לומר שאני מצטער".

רודריגס המשיך: "אני מקבל את העובדה שרבים מכם לא יאמינו להתנצלות שלי או לכל דבר אחר שאומר בשלב זה. אני מבין למה וזו אשמתי. היה נדיב מאוד מצד היאנקיז להציע את האצטדיון על מנת שאוכל להתנצל, אבל החלטתי שהפעם הבאה בה אהיה בתוך היאנקי סטדיום תהיה במדי הפסים, בזמן שאני עושה את העבודה שלי". נכון להיום, ניו יורק לא הראתה כוונה כלשהי לשחרר את רודריגס, שחתום בקבוצה לשלוש שנים נוספות, בהן הוא אמור להרוויח 61 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully