וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "מי שחושש להיכשל בסופו של דבר נכשל"

17.2.2015 / 21:11

מאמן בית"ר ערך אסיפה בעקבות ההפסד לסכנין והתייחס ללחץ של השחקנים: "החששות לא צריכים להיות חלק מאיתנו". פרדה צפוי לרדת לספסל, לידור כהן, אצילי וסוויסה יילחמו על מקום בהרכב

one

לאחר ההפסד הביתי 2:1 לבני סכנין, שבה היום (שלישי) בית"ר ירושלים להתאמן לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום ראשון הקרוב. המאמן גיא לוי ערך אסיפה בה אמר לשחקנים: "אנחנו חייבים לשים בצד את כל מה שמסביב ולהתרכז בהצלחת הקבוצה והמועדון. כששחקנים מפוקסים כמו נגד קרית שמונה והפועל חיפה זה מתסיים בניצחון אבל כשמעסיקים את הראש בדברים אחרים ובחששות, אנחנו נראים כמו במשחק נגד בני סכנין".

לוי למעשה רמז לפיק ברכיים שהיה לחלק מהשחקנים נגד סכנין ואמר להם: "לא צריך כל הזמן להתעסק בכמה המשחק חשוב בכדי לעלות לפלייאוף או בכל הלחץ שמופעל לקראת משחק מול סכנין, בלחץ של הקהל ובכל ההיבט הפוליטי של המשחק. צריך להתרכז בכדורגל נטו ולהסתכל משחק-משחק. החששות לא צריכות להיות חלק מאיתנו, מי שמפחד להיכשל בסופו של דבר נכשל".

שחקנים בבית"ר אמרו לאחר האסיפה כי "גיא ראה את מה שכולם ראו. הגול הראשון הכניס אותנו להלם ושחקנים חששו. לקחו את כל הרצון של הקהל לנקמה למקום של לחץ ופיק ברכיים, וחבל. עדיין, ייצגנו את בית"ר נגד סכנין וגם אם מפסידים אז לא ככה, לסיים עם כבוד ולדעת לפוצץ בסוף על כל כדור כמו שהיה בדוחא. מי שמשחק בבית"ר ירושלים לא יכול להפסיד לסכנין ולרדת ככה, וכולם מבינים שקרה משהו שלא צריך לקרות".

המאמן צפוי לתרגל מספר הרכבים עד יום ראשון ורק בסוף השבוע להחליט על ההרכב שיפתח. דני פרדה צפוי לרדת לספסל כאשר לידור כהן, עומר אצילי ותומר סוויסה יילחמו על מקום בהרכב. בסיטואציה מסויימת גם שלומי אזולאי עשוי לפתוח. בבית"ר מנסים להחזיר את ססאר ארסו לתלם אחרי שבועות חלשים ואף הסבירו כי "זה מעבר לכדורגל, הוא גם עם בעיות ברמה האישית ואנחנו צריכים אותו מפוקס בקרבות האחרונים על מקום בפלייאוף העליון".

המועדון צפוי להגיש מחר ערעור לבית הדין בעקבות העונש שספגה הקבוצה בעקבות אירועי המשחק נגד קרית שמונה (40 אלף שקל קנס ושני משחקי רדיוס עם קהל) ובנוסף יגיש בקשה לדחיית ריצוי עונש הרדיוס לאחר המשחק נגד מכבי תל אביב על מנת לארח אותו בטדי. בבית"ר חזרו ואמרו כי לא ייתכן שלמכבי חיפה אישרו שינוי בסדר משחקי הרדיוס ולבית"ר יסרבו ומתכוונים ללכת עד הסוף בעניין.

מאמן בית"ר ירושלים גיא לוי. אדריאן הרבשטיין
מנסה להרגיע. גיא לוי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully