וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בהנהלת סכנין מרן קדוש: "בריא שיש תחרות בין השוערים"

17.2.2015 / 15:04

בבני סכנין מרוצים מהיכולת של השוער, שתפס בשבועות האחרונים מקום בהרכב במקום קנדיל. שחקן בקבוצה: "בריא שיש שני שוערים טובים שנאבקים על המקום"

one

אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים, בבני סכנין מתכוננים לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה, שהופך להיות מכריע עבור הקבוצה של אלי כהן. ניצחון יכול להרחיק את סכנין משמעותית ממאבקי הירידה. בהנהלת המועדון הביעו שביעות רצון גם מהתפקוד של מי שהפך להיות לאחרונה השוער הראשון של הקבוצה, רן קדוש. בהנהלת המועדון הבהירו בימים האחרונים שהם מרוצים מאוד מהשתלבותו של קדוש ומכך שהוא מגלה שיפור ממשחק למשחק. בהנהלת המועדון ובייחוד בקרב האנשים החזקים הבהירו לאלי כהן שהם מגבים את החלטתו להעניק קרדיט לקדוש, וכי הם מרוצים מאוד מההשתלבות שלו, על אף שיועד להיות שוער מחליף.

מחמוד קנדיל, שגילה יכולת טובה בעונות האחרונות, נפצע וגם אחרי שחזר לא מקבל את המקום בהרכב, דבר שהביא לאכזבה אצלו. כעת נראה שבהנהלה מגבים את ההחלטה ליצור מאבק בין שני השוערים, כשקדוש ימשיך לפחות במשחק הבא לקבל גם כן את הקרדיט.

"רן מגלה יכולת טובה מאוד", אמר שחקן בקבוצה, "גם קנדיל שוער מצוין. זה בריא שיש שני שוערים טובים שנאבקים על המקום, הלוואי שבכל עמדה תהיה לנו תחרות בריאה על ההרכב. רן מגלה יכולת טובה ויש לנו איתו ביטחון".

רן קדוש שוער בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ממשיך לקבל קרדיט. רן קדוש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully