וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של אלעד גבאי: "עברת השפלות. אני כאמא קוראת ובוכה"

17.2.2015 / 13:09

אמו של מגן מכבי חיפה כתבה לבנה בעקבות הבלוג שפורסם כאן. "הדמעות חונקות את גרוני לא בגלל הקשיים, אלא בשל הניסיון לשבור אותך, חוסר הרצון להכיר ביכולות שלך". תגובת מכבי חיפה: "גבאי מקצוען"

one

רק לפני חודש ימים אלעד גבאי חשב לעזוב את מכבי חיפה. אבל המגן, שבסוף מועד ההעברות הפך לשחקן הרכב במכבי חיפה וכעת נכנס גם לתודעת האוהדים, חזר אחרי תקופה קשה. בעקבות הבלוג שפורסם אתמול בוואלה! ספורט ונגע בחודשים הקשים שעבר השחקן, פרסמה אמו של השחקן פוסט בפייסבוק, בה היא מגיבה על האירועים שהובילו את בנה לרגע הזה. הפוסט הפך לשיחת היום לפני אימון הקבוצה שערכה מכבי חיפה. דברי האם, אפשר להבין, כוונו לגורמים שכבר אינם במערכת.

"בן יקר שלי, דמעות חונקות את גרוני כשאני קוראת את הכתבה, ואתה יודע למה?", כתבה האם, שולמית גבאי. "לא בגלל הקשיים שעברת במועדון מכבי חיפה. לא בגלל ההשפלות, חוסר ההערכה כלפיך עד המהפך. לא בגלל חוסר הרצון להכיר ביכולות שלך ולתת לך להתבטא. לא בגלל הדלתות שטרקו בפניך, והאטימות. לא בגלל חוסר ההיגיון לשבץ אותך בהרכב גם כשיש פצועים, ולהעדיף שחקני נוער בתפקיד שלך על פניך. לא בגלל הניסיון לשבור לך את הביטחון והדימוי העצמי. מה שחנק אותי בדמעות כשקראתי שבאחד הימים הגעת לאימון חמש דקות לפני הזמן וראית את כל חבריך השחקנים במגרש מתאמנים. הם קיבלו הודעה שהאימון הוקדם בחצי שעה, ורק אתה לא, בגלל שלא 'ספרו' אותך למרות שלא היית מ'המנודים' לפי החוזה... ואתה, במקום לכעוס ולעמוד על הזכויות שלך ולהעיר להם על כך כמו כל אדם, וזה מתבקש, ניגשת אל המאמן ובעיניים מושפלות ביקשת סליחה והתנצלת על האיחור שלא באשמתך כמובן".

"ואני כאמא קוראת ובוכה", המשיכה גבאי. "לפעמים אני חושבת שאתה צריך קצת מרפקים, כי העולם שלנו היום הוא כוחני ותחרותי. אבל לא, בני, תישאר כמו שאתה. נשמה אצילה ועדינה שרואה בכל רע את הטוב. מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים. אוהבת".

אלעד גבאי, מכבי חיפה. ברני ארדוב
אלעד גבאי/ברני ארדוב

דובר המועדון דודו בזק העלה בתגובה לכתבה פוסט משלו, בו הגיב לדברי האם. בזק: "לעולם לא אצליח להתחרות באהבה ובכנות של אמא. מילים אכן חזקות. כדובר מכבי חיפה קשה לי להתחרות ולשכנע אחרת אחרי מלל כל כך מרגש. אבל בכל זאת אנסה. יש לך ילד מקסים, מקצוען אמיתי. לאורך הדרך במועדון כמו שלנו יש קשיים. זהו מועדון עם המון לחץ, קושי ותחרות קשה. אני לא אובייקטיבי ולא שופט ואין לי ספק שאלעד עבר דרך לא פשוטה. אמא יקרה, את טוענת להשפלות ואנו רואים זאת כדרכו של הכדורגל, התחרות האכזרית, הלחץ בכישלונות.

"דבר לא נעשה במזיד לפגוע באלעד, הרי השקענו בו רבות כסף, מחשבה ותנאים. לא תמיד הכל מסתדר אך לא הייתה פה יד מכוונת לפגוע, אנו כמערכת מאוד אוהבים את אלעד ומקווים שהוא יגשים את שאיפותיו דרכנו והוא יביא אותנו למקומות טובים יותר. אבל שוב עם רגש של אמא אני לא יכול להתחרות ולהסביר, אני רק יכול לקוות שכולנו , המועדון נשנה את התדמית שלנו אצלך והרגשתך תשתנה. זה באמת חשוב לנו. על דבר אחד אין ויכוח, יש לך ילד נהדר ומגן מהטובים בישראל! שנדע עוד ימים טובים, אמא יקרה!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעניין אחר: לאחר ביקור נשיא המועדון יעקב שחר וסגנו עוזי מור באימון אתמול, חיפה המשיכה הבוקר בהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני. השוער ולדימיר סטויקוביץ' והבלם אברהם פאס שוחררו ממנו בעקבות סידורים אישיים, וישובו מחר. בלבול עדיין לא תרגל את ההרכב, וצפוי לעשות זאת רק בתחילת השבוע. ההערכה היא שהמאמן לא ירצה לערוך שינויים.

יוסי בניון, שבישל צמד במשחק האחרון ורשם את משחקו הטוב ביותר מתחילת העונה, ימשיך בהרכב. גם אלירן עטר ואיתי שכטר ימשיכו ב-11. היכולת הטובה של רובן ראיוס יצרה בעיה לבלבול, שעשוי להשאיר אותו על הספסל בעקבות הצמד שהבקיע חן עזרא והנטיה שלא לשנות את ההרכב. במועדון מרוצים מאוד מהשילוב במשחק הראשון בין אביחי ידין למדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully