וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בכורה לטל בנין בהפועל חיפה: "אני אוהב שיש קשיים"

17.2.2015 / 11:28

המאמן החדש שחזר למועדון בו גדל: "שחקנים מהנוער יתאמנו איתנו ואם הם ירשימו, הם יקבלו את ההזדמנות". בנין שוב יערוך בכורה נגד מכבי תל אביב. בפעם הקודמת הוא ניצח 0:2

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: רן צימט

טל בנין ערך הבוקר (שלישי) את אימון הבכורה שלו בהפועל חיפה. עוד לפני כן המאמן הטרי שוחח במשך כמה דקות עם שחקניו החדשים. בנין אמר היום: "אין ספק שיש עבודה קשה לעשות, אבל אני מגדיר את זה כעבודה מאתגרת. אני אוהב לעבוד וזה אפשרי. לעומת הפעם הקודמת שהגעתי, הקבוצה נמצאת במצב יותר טוב מבחינת הנקודות, אך יש שוני מבחינת שחקני הבית".

בנין התייחס לחזרה שלו למועדון בו גדל: "כשמדובר בהפועל חיפה לא היססתי. זה יותר חזק מכולנו. עזבתי בגלל העקרונות וחזרתי בגלל העקרונות, לפני הכול אני אוהד הפועל חיפה. אני מאמין שדרך עבודה אפשר לעשות דברים, אני אוהב קשיים ומקווה שנצא מארבעת המשחקים הקרובים כמה שיותר טוב. כשאי אפשר לעשות העברות - וגם כשאפשר - צריך להסתכל מה יש בבית. שחקנים מהנוער יתאמנו איתנו ואם הם ירשימו, הם יקבלו את ההזדמנות".

המשחק הראשון של בנין על הקווים יהיה נגד מכבי תל אביב ביום שבת (19:20). משחק הבכורה של בנין כקדנציה הקודמת שלו כמאמן הקבוצה היה גם כן נגד מכבי תל אביב (דצמבר 2011). האדומים מהכרמל ניצחו אז 0:2 מצמד של ולדימיר גלושצ'ביץ'.

מאמן הפועל חיפה טל בנין עם השחקנים. אדריאן הרבשטיין
לא חושש מעבודה קשה. בנין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully